اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باراک اوباما کاپشن احمدی نژادی پوشید!


مهدی کلهر٬ مشاور رسانه‌ای سابق محمود احمدی‌نژاد٬ دولت‌های نهم و دهم را «بهترین دولت تاریخ معاصر ایران» معرفی کرده است.

عصر ایران: مهدی کلهر٬ مشاور رسانه‌ای سابق محمود احمدی‌نژاد٬ دولت‌های نهم و دهم را «بهترین دولت تاریخ معاصر ایران» معرفی کرده است.



وی در یادداشتی در روزنامه ایران نوشته است: «لباس پوشیدن احمدی‌نژاد، روی دشمن شماره یک انقلاب اسلامی تاثیر گذاشته است. کاپشنی که اوباما برای بازدید از مناطق توفان‌زده بر تن کرد شبیه به کاپشن احمدی‌نژاد است و در تاریخ رؤسای جمهور امریکا، رئیس‌جمهوری که چنین کاپشنی بر تن کرده باشد پیدا نخواهید کرد.»



کلهر در ادامه آورده است: «این كه احمدی‌نژاد یك گلوبال پرزیدنت است را ما مطرح نكردیم بلكه دشمنان ما این واقعیت را مطرح كردند، البته بشر بدون خطا نمی‌شود مگر معصومین (ع).»


ویدیو مرتبط :
باراک اوباما "happy" را می رقصد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپشن احمدی نژادی هم گران شد



رشد بیسابقه قیمتها همچنان ادامه دارد

کاپشن احمدی نژادی هم گران شد

زمانی،کاپشن احمدی نژاد مورد توجه زیادی قرار داشت 

افزایش بیسابقه قیمت کالاها و خدمات، به پوشاک زمستانی هم رسیده و با سرد شدن هوا، قیمت کاپشن و پالتو به شدت افزایش یافته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، قیمت کاپشن در بازار تهران از یکصد هزار تومان فراتر رفته است و اگر تمایل به خرید کاپشن مرغوب داشته باشید باید چندین برابر این مبلغ بپردازید. تنها کاپشنهای چینی قیمتی پایینتر از صد هزار تومان دارند که آنها نیز به گفته فروشندگان، کیفیت بسیار پایینی دارند. نکته جالب، قیمت بالای کاپشنهایی است که در بازار به عنوان کاپشن احمدی نژادی معروف شده است. 

زمانی احمدی نژاد برای نشان دادن ساده زیستی خود، کاپشن به تن می کرد اما در حال حاضر قیمت کاپشن احمدی نژادی هم به حدی افزایش یافته که دیگر اقشار متوسط به پایین هم نمی توانند کاپشنی را که نماد ساده زیستی رییس جمهور بود خریداری کنند. بر اساس آخرین آمار رسمی اعلام شده، در مهر ماه جاری تورم نقطه به نقطه ۳۲ درصد و تورم میانگین ۲۴ و ۹ صدم درصد بود. 

همچنین حجم نقدینگی در پایان شهریور امسال حدود ۳۹۵ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه مشابه در سال قبل ۲۴ درصد رشد کرده است و همه اینها تاییدی بر افزایش نرخ تورم است که در بیش از دو دهه اخیر بیسابقه است. هر چند که تورم غیر رسنی بیش از آمار رسمی است اما با همین آمار رسمی تورم هم دیگر نمی توان حتی کاپشن احمدی نژادی خریداری کرد./فریادگر