اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باراک: اسرائیل تضمین نکرده که به ایران حمله نخواهد کرد



باراک: اسرائیل تضمین نکرده که به ایران حمله نخواهد کرد

دیپلماسی - رادیو دویچه وله آلمان نوشت:

وزیر دفاع اسرائیل در گفت‌وگویی رادیویی در تل‌آویو با تأکید بر اینکه مذاکرات اتمی با ایران نباید به "تلف کردن زمان بیانجامد" گفت‌، اسرائیل تضمین نکرده تا زمانی که مذاکرات ادامه یابد به ایران حمله نخواهد کرد.

 

ایهود باراک تأکید کرد که مذاکرات اتمی 6 قدرت دنیا با ایران باید به نتیجه‌ای قطعی بیانجامد و وقت را نباید هدر داد. وی همچنین با اشاره به احتمال طولانی شدن مذاکرات و منتفی بودن حمله اسرائیل به ایران در این مدت گفت: «اسرائیل چنین قولی نداده است.»

 

ایهود بارک گفت، مذاکرات اتمی آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان با ایران "باید نشان دهد که آیا ایران آمادگی پایان دادن به برنامه اتمی خود را دارد یا نه."

باراک تأکید کرد که این مذاکره به "چند ماه" زمان نیاز ندارد و خطاب به گروه پنج به علاوه یک افزود: «شما به چندین دیدار مستقیم نیاز دارید و .... پس از آن خواهید دید آیا طرف مقابل دارد با زمان بازی می‌کند یا دنبال راه حل است؟»

باراک همچنین در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل تصریح کرد، احتمال اینکه مذاکرات هسته‌ای با ایران به توقف برنامه اتمی این کشور بیانجامد "زیاد نیست."/خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
حمله ایران به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باراک: ایران هسته ای پیامدهای خطرناک تری برای اسرائیل دارد تا حمله پیشگیرانه ما به این کشور



باراک: ایران هسته ای پیامدهای خطرناک تری برای اسرائیل دارد تا حمله پیشگیرانه ما به این کشور/نتانیاهو: هرآنچه در توان داریم را برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران به کار می گیریم

ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل گفت: ما باید به تصمیمی دشوار و سرنوشت ساز در خصوص امنیت ملی اسرائیل و حصول اطمیمان از آینده اش دست پیدا کنیم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل گفت: ایران مجهز به سلاح هسته ای پیامدهای خطرناک تری برای اسرائیل دارد تا حمله پیشگیرانه ما به این کشور.

وی اضافه کرد: ما باید به تصمیمی دشوار و سرنوشت ساز در خصوص امنیت ملی اسرائیل و حصول اطمیمان از آینده اش دست پیدا کنیم.

باراک افزود: من به خوبی از دشورای ها و پیچیدگی های جلوگیری از دستییابی ایران به سلاح های هسته ای اگاهم.

وزیر دفاع اسرائیل خاطرنشان ساخت: من تردید ندارم که مقابله با یک ایران هسته ای، خیلی پیچیده تر، خطرناک تر و هزینه بر تر از حمله ی پیشگیرانه ما به این کشور است.

وی اظهار داشت: در حالی که تحریم های بین المللی و دیپلماسی تاثیر کافی ندارند، امریکا باید درک کند که اسرائیل مسئول سرنوشت خویش است.

ایهود باراک گفت: "بهار عربی" ارام ارام تبدیل به" تابستان اسلامی" شده است.

همچنین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: اسرائیل به منظور جلوگیری از هسته ای شدن ایران، متعهد به انجام هرانچه در توان دارد است./انتخاب