اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«بادیگارد» 2 میلیارد تومان فروخت


تا پایان ۱۳ فروردین ماه، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بیش از ۲ میلیارد تومان و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروختند.

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا پایان روز ۱۳ فرودین ماه در تهران با ۲۶ سالن سینما یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۳۵ سالن سینما ۶۳۰ میلیون تومان فروش داشت.

آمار کل فروش این فیلم در تهران و شهرستان ها ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز در تهران با ۲۲ سالن سینما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۲۷ سالن ۴۷۰ میلیون تومان فروش داشت.

این فیلم در تهران و شهرستان ها یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در حال حاضر تنها در ۴ سالن سینما در تهران اکران می شود و فروش کل آن در طول زمان اکران ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.


ویدیو مرتبط :
الهام چرخنده زیورآلات خود را 150 میلیون تومان فروخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بادیگارد» 850 میلیون تومان فروخت


با گذشت ۹ روز از اکران نوروزی، فیلم «بادیگارد» ۸۵۰ میلیون تومان و «ابد و یک روز» ۸۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروختند.

خبرگزاری مهر: با گذشت ۹ روز از اکران نوروزی، فیلم «بادیگارد» ۸۵۰ میلیون تومان و «ابد و یک روز» ۸۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروختند.

امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران با اشاره به فروش دو فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، گفت: «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بعد از گذشت ۹ روز از اکران نوروزی در تهران با ۲۷ سالن سینما ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها بعد از ۵ روز اکران با ۵۰ سالن سینما ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وی بیان کرد: فروش کل «بادیگارد» در تهران و شهرستان ها ۸۵۰ میلیون تومان است.

مدیر پخش فیلمیران ادامه داد: «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی در تهران بعد از ۹ روز اکران در ۲۳ سالن سینما ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها بعد از ۵ روز اکران در ۳۰ سالن سینما ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشت.

قطبی در پایان گفت: «ابد و یک روز» در تهران و شهرستان ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشت.