اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باج فرانسوی ها به بوکوحرام


براساس یک گزارش دولت نیجریه بوکو حرام، گروه شبه نظامی وابسته به القاعده پیش از آزاد کردن هفت فرانسوی 3 میلیون دلار دریافت کرده است.

روزنامه مردم سالاری: براساس یک گزارش دولت نیجریه بوکو حرام، گروه شبه نظامی وابسته به القاعده پیش از آزاد کردن هفت فرانسوی 3 میلیون دلار دریافت کرده است.

این گزارش محرمانه که به دست خبرگزاری رویترز افتاده مشخص نمی‌کند که این پول از طرف چه کسی پرداخت شده است. فرانسه و کامرون هر دو باج دادن به این گروه را انکار کرده‌اند ولی دولت نیجریه هنوز درباره آن اظهار نظر نکرده است.

 هفت فرانسوی که چهار نفرشان کودک بودند اعضای یک خانواده بوده اند زمستان گذشته در کامرون ربوده شدند و پنجشنبه گذشته به مقامات کامرون تحویل داده شدند.

بر این اساس در گزارش دولت نیجریه آمده کامرون تعدادی از اعضای زندانی بوکو حرام را به عنوان بخشی از توافق با این گروه آزاد کرده است.به گزارش بی‌بی‌سی، تایید شود انتقال این مقدار پول به بوکو حرام می‌تواند قدرت نظامی گروه را افزایش دهد.


ویدیو مرتبط :
باج دادن یا باج ندادن در کلام امام خمینی(ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک فیلم فرانسوی- استرالیایی پایان بخش ...



 

 

یک فیلم فرانسوی- استرالیایی پایان بخش جشنواره کن می شود

 

یک فیلم فرانسوی- استرالیایی پایان بخش جشنواره کن می شود.

 

در مراسم اختتامیه جشنواره كن به نمایش در می آید.


این فیلم با حضور «شارلوت گینزبورگ» بازیگر زن فرانسوی در استرالیا ساخته شده و«ژولی بورتوچلی» فرانسوی آن را کارگردانی کرده . این فیلم كه بر اساس یک رمان نوشته «جودی پاسکو» ساخته شده، درباره یک دختر بچه ۱۰ ساله استرالیایی به نام «سیمون» (با نقش آفرینی «مورگانا دیویز») است که صدای پدر مرده خود را می شنود که از درون یک درخت صحبت می کند.



گینزبورگ در دوره قبل جشنواره کن برای بازی اش در فیلم «دجال» ساخته «لارس وون تریه» که نقش یک مادر غمگین را بازی می کرد، برنده جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. «ای دین یانگ» بازیگر کانادایی هم در فیلم درخت نقش آفرینی می کند. جشنواره بین المللی فیلم کن از تاریخ ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) با نمایش فیلم «رابین هود» که ریدلی اسکات آن را ساخته و راسل کرؤ و کیت بلانشت در آن بازی می کنند، آغاز خواهد شد..../ خبرگزارى ايلنا