اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باجگیری زنان تبهکار از رانندگان



اخبار حوادث - باجگیری زنان تبهکار از رانندگان

دو زن باجگیر که در نیمه‌شب‌ها رانندگان را طعمه توطئه شوم خود قرار می‌دادند با تیزهوشی راننده تاکسی گرفتار شدند.

وقتی پلیس گشت کلانتری با دعوای راننده‌تاکسی با دو زن جوان روبه‌رو شد خود را در برابر پرونده عجیبی دید. این راننده که «علی» ‌نام دارد ادعا کرد دو زن قصد باجگیری از وی داشته‌اند.


در بازجویی‌های کارآگاهان کلانتری 17 مهرویلا از این دو زن که «ندا»و «طیبه» نام دارند آن‌ها پذیرفتند قصد داشتند از راننده 57 ساله باجگیری کنند. این دو زن که مسافرانی از یک شهر مرزی بودند ادعا کردند با خانواده‌هایشان قطع رابطه کرده و از شهرشان باهدف باجگیری به کرج آمده‌اند و سر راه خودروهای مدل بالا ایستاده و از رانندگان هوسران باجگیری می‌کردند که آخرین بار سوار یک تاکسی پراید شده‌اند غافل از این‌که راننده آن شخصیت متفاوتی با دیگر طعمه‌هایشان داشته و نه تنها تسلیم پیشنهادهای شوم آن‌ها نمی‌شود بلکه در برابر تهدیدات‌شان، سکوت نکرده و آنان را تسلیم پلیس کرد.

 

مأموران پس از تحقیق توانستند بیش از 10 راننده هوسران که در دام دو زن باجگیر افتاده‌اند را بازداشت کنند و این در حالی بود که تجسس‌ها نشان داد ندا و طیبه در همدان و کرمانشاه نیز با همین روش به باجگیری پرداخته‌اند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
مستند تبهکار آفریفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان و دختران طعمه مرد تبهکار



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت در طلافروشی

 

اخبار حوادث - زنان و دختران طعمه مرد تبهکار

مرد تبهکار که پس از آشنایی با دختران و زنان جوان با فریب آنها، از طعمه های خود برای سرقت در طلافروشی ها استفاده می کرد دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 17 اسفند سال گذشته صاحب یکی از طلافروشی های خیابان 15 خرداد در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از سرقت پنج عدد سکه تمام بهار آزادی از سوی یک زن و شوهر جوان داد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که زن جوانی از سوی صاحب مغازه طلافروشی و همکارانش به عنوان همسر سارق متواری دستگیر و این در حالیست که این زن مدعی بود که فرد متواری هیچ نسبت خانوادگی با او نداشته است.

با انتقال زن جوان به کلانتری، وی به مأموران گفت : فردی به نام «رضا» - که از محل طلافروشی متواری شد - قصد تهیه یک وام برای مرا داشت. در بین رفتن به مسیر محل دریافت وام، این شخص مدعی خرید تعدادی سکه طلا شد و از من درخواست کرد تا برای خرید سکه و به همراه وی به طلافروشی مراجعه کنم. در داخل مغازه، وی پس از گرفتن سکه ها و به بهانه دیدن طلاهای پشت ویترین مغازه به همراه سکه ها و در حالیکه من در داخل طلافروشی حضور داشتم از مغازه خارج و ناپدید شد.

صاحب مغازه طلافروشی نیز گفت: فردی که اقدام به سرقت سکه ها کرد، در زمان حضور در داخل طلافروشی این زن را همسرش معرفی و ایشان نیز هیچ اعتراضی به این مطلب نکرد. همین موضوع باعث شد تا من نیز به آنها اعتماد کرده و تعداد 5 سکه طلا را تحویل آنها دهم.

دستگیری متهم سابقه دار
مأمورین تیم تجسس ویژه کلانتری با توجه به این شیوه و شگرد سرقت و بررسی دوربین های مداربسته طلافروشی موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت شدند که بارها به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت از طلافروشی کرده بود. با شناسایی این متهم به نام «محمدرضا» 38 ساله و شناسایی مخفیگاه وی در خیابان پیروزی، خیابان پرستار، وی از سوی مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 113 بازار دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال متهم به پایگاه هفتم آگاهی و بررسی سوابق، وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ و با بیش از هفت فقره سرقت بدین شیوه و شگرد مورد شناسایی قرار گرفت.به همین خاطر هماهنگی های لازم انجام و متهم با توجه به تعدد سوابق خود در پایگاه یکم آگاهی و برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی سوابق متهم حکایت از آن داشت که «محمدرضا» پس از آخرین دستگیری، با تأمین قرار وثیقه 200 میلیون تومانی، در بهمن ماه سال گذشته از زندان آزاد و دوباره سرقت های خود را از طریق طرح آشنایی با دختران و زنان جوان برای استفاده از آنها در سرقت ها را آغاز کرده است.

سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب سرقت های مشابه و برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی که در همین مدت چند ماهه از زمان آزادی متهم، از سوی متهم مورد سرقت، فریب و یا کلاهبرداری قرار گرفته اند دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران صادر شده است. به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگان دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نیاوران – سه راه یاسر مراجعه کنند.
اخبار حوادث - جام جم