اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بابک همسایه ابدی نعمت آغاسی شد


یک روز پس از خاکسپاری مرحوم بابک معصومی ، خانواده داغدار او بر مزارش اشک می ریزند.

یک روز پس از خاکسپاری مرحوم بابک معصومی ، خانواده داغدار او بر مزارش اشک می ریزند.
 


ویدیو مرتبط :
نعمت ا... آغاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدال همسایه‌های قدیمی برای تصاحب سگ



 

زنی كه برای تحویل گرفتن سگ خود از زن همسایه، به خانه وی هجوم برده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم» چند شب قبل مردی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از هجوم یك مرد و ۴ زن به خانه یكی از همسایه‌های محل سكونتش در غرب تهران خبر داد.

با عزیمت ماموران كلانتری به محل حادثه، معلوم شد یك زن جوان بشدت كتك خورده و بیهوش در یكی از اتاق‌های خانه رها شده و ۲ نفر دیگر نیز بدحال هستند و مهاجمان نیز پیش از حضور پلیس، فرار كرده‌اند.

 

ماموران با هماهنگی قضایی، مصدومان حادثه را برای درمان به یكی از بیمارستان‌های تهران انتقال دادند.

 

۲ روز بعد از بهبود یافتن مصدومان، آنها به اداره آگاهی تهران احضار شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

 

● مهاجمان همسایه سابق بودند

 

یكی از مصدومان در تشریح ماجرا به پلیس گفت: مهاجمان، همسایه سابق ما بودند. چندی قبل آنها به خواستگاری دخترم آمدند، اما فرزندم كه تمایلی برای این وصلت نداشت پاسخ منفی به پسرشان داد. آنها پس از آن به محله دیگری نقل مكان كردند و خبری از آنها نداشتیم.

 

شاكی ادامه داد. شب حادثه مادر و خواهرم مهمان ما بودند، كه زنگ در آپارتمان به صدا درآمد.

 

وقتی در را باز كردم به سویمان حمله كردند، ما را كتك زدند و پس از تخریب اثاثیه آپارتمان فرار كردند. ساكنان مجتمع كه صدای ناله و كمك‌خواهی ما را شنیده بودند، به كمكمان آمدند و به این ترتیب نجات یافتیم.

 

شاكی تصریح كرد: گمان می‌برم، آنها به قصد انتقامگیری، چنین بلایی بر سر زندگی‌ام آوردند. با ثبت اظهارات مصدومان حادثه و تشكیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران، مهاجمان تحت تعقیب قرار گرفتند و دستگیر شدند. با انتقال آنها به مركز پلیس تهران، متهمان مورد بازجویی قرار گرفتند و هجوم به خانه شاكی را پذیرفتند.

 

● تحویل گرفتن سگ، بهانه كتك‌كاری

 

یكی از متهمان زن در اظهاراتش به پلیس گفت: یك سگ خانگی داشتم. وقتی مجبور به نقل‌مكان از خانه قبلی‌امان شدیم، از شاكی زن همسایه خواستم سگ را در حیاط مجتمع نگهداری كند كه پذیرفت اما پس از چند هفته وقتی برای تحویل گرفتن آن مراجعه كردم، او گفت كه سگ مرا به یكی از اقوامش هدیه داده و صاحب جدید، آن را در ازای ۲۵۰ هزار تومان پس خواهد داد.

 

متهم اضافه كرد: با شنیدن این حرف‌ها، چندبار به خانه‌اش رفتم ولی بی‌فایده بود. وی ادامه داد: شب حادثه همراه اعضای خانواده‌ام به خانه آنها رفتم تا با زور و تهدید سگ را تحویل بگیریم كه میان ما درگیری پیش آمد.

 

پس از ثبت اظهارات این متهم و دیگر همدستان وی، از سوی بازپرس یونسی رئیس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۵ تهران قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی از آنها در حالی ادامه دارد كه شاكی و خانواده‌اش گفته‌های متهمان را قبول ندارن