اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بابک زنجانی مهلت گرفت


رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب اعلام کرد که دادگاه با تقاضای مهلت برای تسویه بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت موافق کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب اعلام کرد که دادگاه با تقاضای مهلت برای تسویه بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت موافق کرد.

قاضی ابوالقاسم صلواتی در پایان بیست و چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد نفتی، گفت: با عنایت به تقاضای وکیل‌مدافع بابک زنجانی مبنی بر ارائه مهلت برای پرداخت بدهی و ارائه یک فقره برات از سوی متهم در یک کشور و بانک خارجی در جهت پرداخت یا تضمین پرداخت آن و اینکه متهم اموالی را در خارج و داخل معرفی کند، دادگاه با استفاده از اختیارات قانونی خود یک ماه مهلت برای وصول مطالبات شرکت نفت به متهم ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم ظرف این مدت بدهی‌های متهم با شرکت HK و شرکت نفت تسویه شود.


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت بابک زنجانی برای‌ ارائه مدارک



 بابک زنجانی  , پرونده  بابک زنجانی

آخرین مهلت بابک زنجانی برای‌ ارائه مدارک

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و واردکنندگان خودروهای لوکس را تشریح کرد و گفت: پرونده مربوط به متخلفان وارد کنندگان خودروهای لوکس چهارشنبه هفته گذشته به هیئت ریئسه مجلس ارسال شد.

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با خانه ملت درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: فعلا از شخص بابک زنجانی و همچنین وزارت نفت در خواست کرده ایم تا مدارک خود را به این کمیسیون ارائه دهند که در حال حاضر منتظر دریافت مدارک آنها هستیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدارک باید هر چه سریعتر از سوی وزارت نفت و بابک زنجانی به کمیسیون اصل نودم مجلس ارائه شود به خانه ملت گفت: مدارک مذکور نهایتا باید تا آخر هفته به کمیسیون ارسال شود.

وی درباره زمان اتمام بررسی پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: به دلیل اینکه پرونده مذکور پیچیدگی های خاص خود را دارد و دارای ابعاد مختلفی است لذا باید با دقیقا بررسی شود تا قضاوت عادلانه و واقعی باشد از این جهت زمان اتمام بررسی این پرونده مشخص نیست.

پورمختار در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت گزارش واردکنندگان خودروهای لوکس نیز گفت: این گزارش چهارشنبه گذشته برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس با اشاره به افراد دخیل در پرونده مذکور تصریح کرد: افراد دولتی در این پرونده دخالت دارند اما نام آنها را نمی توانیم اعلام کنیم.

/خانه ملت