اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بابک زنجانی آزاد شد؟



اخبار,اخبار سیاسی, بابک زنجانی

 

 اخبار سیاسی - بابک زنجانی آزاد شد؟

دادستان عمومی و انقلاب تهران شایعات مطرح شده در خصوص آزادی "ب. ز" را تکذیب کرد.

(ب. ز) دوشنبه 19 دی ماه سال 92 با حکم دادستانی تهران بازداشت و روانه زندان شد.

پیش از دستگیری متهم، 12 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به روسای قوای سه گانه خواستار برخورد با (ب. ز) شده بودند. در بخشی از این نامه آمده بود (ب. ز) 43 ساله که راست و دروغ، آغاز کار خود را به یکی از مقامات جمهوری اسلامی که به رحمت خدا پیوسته است منتسب می کند امروز به عنوان ثروتمندی همه فن حریف در صحنه های مختلف در جولان است. بر اساس اطلاعات موثق موجود دلایل کافی برای تعقیب این فرد به اتهام قصاص و افساد در دست است.

 در حالیکه متهم مدعی بود بدهی خود را به وزارت نفت پرداخت کرده است تحقیقات قضایی صورت گرفته نشان داد اسنادی که او ارائه کرده است واقعی نیست. سخنگوی قوه قضائیه نیز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد (ب. ز) در جریان تحقیقات صداقت لازم را ندارد.شناسایی اموال (ب.ز) نیز ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

در حالیکه گفته می شود متهم در سلول انفرادی در اوین به سر می برد، طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص مشاهده (ب. ز) در فرودگاه مهرآباد مطرح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با تکذیب این شایعات گفت: هیچ تغییری در وضعیت (ب. ز) ایجاد نشده و وی همچنان در زندان است.

بر اساس آخرین اخبار، بازپرس پرونده با توجه به اینکه تحقیقات کامل نشده است قرار بازداشت (ب. ز) را تمدید کرده است.
 اخبار سیاسی - اقتصاد آنلاین


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بابک زنجانی از زندان آزاد می شود؟/ 6وکیل به دنبال خلاص کردن موکل



اخبار,اخبار اجتماعی ,بابک  زنجانی

 شش وکیل در تلاش برای خلاص کردن زنجانی از زندان هستند؛ این خبری است که دیروز امیرعباس سلطانی درباره پرونده بدهکار بزرگ نفتی اعلام کرده است.

یكی از همین شش وكیل اما همزمان حرف‌های دیگری می‌زند از جمله اینكه نه تنها تلاشی برای رهایی وجود ندارد بلكه اگر دادگاه زنجانی به صورت علنی برگزار شود، مشخص می‌شود «برخی اتهامات واقعیت ندارند.» این دو روایت كاملا متفاوت از یك پرونده واحد است. پرونده‌ای كه تا حالا روایت‌ها درباره آن بسیار بیش از اینها بوده است.

زوایای پنهان پرونده زنجانی اگر بیشتر از اموال پیدا نشده او نباشد، كمتر هم نیست. حالا اما امیرعباس سلطانی، عضو كمیته پیگیری پرونده بابك زنجانی در مجلس از موردی جدید در پرونده می‌گوید كه تا پیش از این حرفی درباره آن زده نشده بود؛ احتمال آزادی بابك زنجانی تا دو ماه دیگر. این اتفاق می‌تواند با استناد به قانونی بیفتد كه مصوبه خود مجلس بوده است. قانونی كه تاكید دارد یك متهم نمی‌تواند بیش از دو سال در بازداشت باشد.

تا اینجای كار بابك زنجانی ٢٢ ماه را مهمان اوین بوده و نمایندگان پیگیر پرونده او بیم آن دارند در صورت سپری شدن دو ماه باقیمانده، بزرگ‌ترین بدهكار دولت ایران با اوین وداع كند، بی‌آنكه پرونده‌اش جلو رفته باشد.


 اخباراجتماعی  -  اعتماد