اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایوبی‌ رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد شد


حکم ریاست حجت‌الله ایوبی بر سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

خبرگزاری ایسنا: حکم ریاست حجت‌الله ایوبی بر سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
 
ایوبی ظرف امروز و فردا دفتر خود را در سازمان سینمایی واقع در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میدان بهارستان تحویل گرفته، در آن مستقر خواهد شد.
 
بنا بر آخرین اطلاعات، علاوه بر ایوبی، حکم‌های معاونت‌های هنری و اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز رییس جدید سازمان حج و زیارت آماده شده که به‌زودی اعلام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی صمیمانه با رئیس سازمان سینمایی ، حجت الله ایوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد



حجت‌الله ایوبی,رئیس سازمان سینمایی,انتخاب ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی

ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد

حجت‌الله ایوبی طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد.ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد

به گزارش  فارس، در متن حکم علی جنتی خطاب به ایوبی آمده است: نظر به مراتب علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سینمائی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و توانمند در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران , تقویت انسجام در حوزه هنر هفتم ، ایجاد فرصت های جدید برای حضور فعال در جشنواره های بین المللی ، پرورش استعدادهای جوان ،حمایت از آثار برجسته سینمائی و بازنگری در ساختار مدیریت سینمائی موفق و موید باشید.

(حجت‌اللّه ایوبی) از سال 1388 رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.
حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون 2 و نیز مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است.

ایوبی سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل پژوهش های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه خود دارد.


حجت‌الله ایوبی: اولویت اول من شنیدن است

حجت‌الله ایوبی با اشاره به مهم‌ترین اولویتش در سینما گفت: مهم‌ترین اولویت من شنیدن است و من سراپا گوش هستم و امیدوارم به زودی وحدت را در سینمای ایران جشن بگیریم.

به گزارش فارس، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در خصوص مهم‌ترین اولویت‌هایش در نخستین نشست مطبوعاتی‌اش گفت:‌ بزرگترین اولویت من شنیدن است و سراپا گوش هستم تا اینکه همه حرف‌ها را بشنوم و با حوصله و با استفاده از خرد جمعی و تدبیر سینمای ایران را به مسیر واقعی خودش برگردانیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم سینمای ایران امروز بیش از همه بخش‌های دیگر نیاز به تدبیر دارد تا بتوانیم همراه با هم تصمیمات عاقلانه بگیریم تا سینمای ایران به جایگاه واقعی خودش برسد. ان‌شاءالله  اختلافات به حداقل برسد و به مسیری برسیم که سینمای  ایران بتواند درست حرکت کند.


ایوبی همچنین در پاسخ به این سؤال که امروز ضلع سومی هم به مدعیان سینمای ایران اضافه شده و هر سه گروه قانون را به عنوان ملاک عمل خود می‌دانند و نظرش در ارتباط با درگیری‌های  اخیر سینماگران در سینمای ایران چیست، گفت: من مطمئنم که خیلی از این درگیری‌ها، درگیری‌های سطحی و ظاهری است و ان‌شاءالله وقتی به متن برسیم و حاشیه را کنار بگذاریم به زودی وحدت در خانواده سینما را جشن خواهیم گرفت./فارس