اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این کفش عملکرد شما را می سنجد!+عکس


این کفش‌ها از سیستم حسگری برخوردارند که به همراه یک نرم افزار می‌تواند عملکرد ورزشکاران را محاسبه کرده و تاثیرگذاری تمرین‌های ورزشی را افزایش دهند.

مهر:  یک شرکت تولیدکننده وسایل ورزشی، کفش‌های دیجیتال را ویژه ورزشکاران ارائه کرده است که علاوه بر کاربردی که به عنوان یک ابزار ورزشی دارد، می‌تواند عملکرد ورزشکاران را نیز ارزیابی کند.

 این کفش‌ها از سیستم حسگری برخوردارند که به همراه یک نرم افزار می‌تواند عملکرد ورزشکاران را محاسبه کرده و تاثیرگذاری تمرین‌های ورزشی را افزایش دهند.



اساس سیستم کفش‌های «بسکتبال» و «آمادگی جسمانی» شرکت نایک حسگری فشاری است که در درون کفش‌ها قرار گرفته‌اند.

این حسگر می‌تواند حرکات فرد را در سرتاسر بازی، تمرین یا بدنسازی محاسبه کرده و اطلاعات آن را به صورت بیسیم به تلفن هوشمندی مجهز به نرم افزار ویژه کفش ارسال کند.


سپس ورزشکاران می‌توانند اطلاعات به دست آمده را برای کنترل وضعیت عملکرد خود ارزیابی کرده و بخشهای ضعف و قوت آن را مشخص کرده و آنها را با دیگر ورزشکاران به اشتراک بگذارد.



کفش بسکتبال نایک در حالت «مسابقه ام را دنبال کن» می‌تواند ارتفاع جهش، سرعت حرکات و شدت بازی یک بازیکن را بسنجد.

 این کفش در حالت «نمایشی» به کاربر امکان می‌دهد که عملکرد و بازی خود را به صورت ویدیویی نمایش دهند و یا آنها را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


نایک می‌گوید کفشهای ویژه آمادگی جسمانی با مشارکت ورزشکاران مشهوری مانند «رافائل نادال» و «آلیسون فلیکس» و با هدف افزودن به میزان سرگرمی ورزش‌های آمادگی جسمانی طراحی شده‌اند.

 این کفش‌ها با استفاده از برنامه جانبی تلفن هوشمند برای اجرای نرمش‌ها و ورزش‌های کوتاه مدت، قدرتی و سرعتی از نشانه‌های تصویری استفاده می‌کند.


ویدیو مرتبط :
ووله سنجد- برنامه سنجد خبرنگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از کفش‌ دوزک های زیبا


عکس هایی از کفش‌دوزک های زیبا