اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این نمایش امیر جعفری را گیج کرد +عکس


نمایش «شیش و هشت» به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی نیما دهقان، هر شب به جز شنبه ها ساعت 18:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

شبکه ایران: نمایش «شیش و هشت» به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی نیما دهقان، هر شب به جز شنبه ها ساعت 18:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

 این نمایش داستان معلم عاشقی را روایت می کند که به دلیل جیرجیر کفش هایش نگران مطرح کردن عشق و علاقه اش به دختر کفاش است. امیر جعفری، نوید محمدزاده، علی صالحی و علی سرابی به تازگی به تماشای نماین نمایش رفتند.

امیر جعفری درباره این نمایش به «ایران تئاتر» اظهار کرد: به نظر من نمایش "شیش و هشت" اثر متفاوتی بود و به همین دلیل آن را دوست داشتم. در ده دقیقه اول این نمایش احساس گیجی می کردم و دقیقا نمی دانستم چه اتفاقی در حال جریان است و داستان نمایش چیست. متن را به خوبی نمی فهمیدم و نمی دانستم که رابطه بین شخصیت ها چطور تعریف می شود و هر کدام چه سهم و جایگاهی در نمایشنامه دارند.



گمان می کردم در ادامه هم قرار است ماجرا همین طور پیش برود. البته به نظر من همین حس هم جذابیت زیادی دارد. وقتی قصه جلو رفت و موقعیت های شخصیت ها در داستان تعریف شد، کم کم با قصه اصلی درگیر شدم و پایان نمایش را هم دوست داشتم.

وی در ادامه افزود: احساس می کنم فضای این نمایش کشش خوبی برای دنبال کردن دارد. همچنین باید بگویم که طراحی صحنه کار هم سنخیت زیادی با محتوای داستان داشت. لباس ها هم مطابق با فضای درس و مدرسه بود و رنگ های به کار رفته در طراحی ها هم جالب توجه به نظر می رسید.

جعفری در خصوص نوع بازی ها نیز تشریح کرد: درباره بازیگران این نمایش هم باید بگویم همه شان از جمله بازیگران توانمندی اند که پیش از این بازی های زیادی از آن ها دیده بودم و همیشه به خوبی روی صحنه ظاهر شده اند. در این اثر هم همین اتفاق تکرار شد. اما در کنار بازی خوب همه بازیگران فرزین صابونی متفاوت تر از سایر بازی هایش ظاهر شده بود و معتقدم به خوبی از عهده نقش خود برآمده است.

این بازیگر همچنین در پایان با اشاره به فضای متفاوت نمایش "شیش و هشت" تصریح کرد: با وجود اینکه من معمولاً نمایش های قصه گو را بیشتر دوست دارم و می پسندم، اما فضای متفاوت این کار را هم جالب ارزیابی کردم.


ویدیو مرتبط :
عکس گیج کننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس امیر جعفری و همسرش در فیلم هومن سیدی



سینما - امیر جعفری و همسرش ریما رامین‌فر در فیلم جدید هومن سیدی با عنوان «سیزده» نقش آفرینی کرده‌اند.
به گزارش خبرآنلاین، این فیلم تمی اجتماعی دارد و بازیگرانی چون آزاده صمدی، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب، ویشکا آسایش  و مهران احمدی(حضور افتخاری ) در آن بازی می‌کنند.

بازی امیر جعفری و همسرش , عکس امیر جعفری و همسرش در فیلم سیزده
«سیزده» یکی از فیلم‌های متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است..... / khabaronline.ir