اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این نجفی، آن نجفی نیست!


برخلاف خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها، محمدعلی نجفی که پیشتر برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود، در حال حاضر تنها به عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی مشغول به کار است.

ایسنا: پس از انتشار خبر انتصاب فردی با نام محمدعلی نجفی به سمت مشاور ترکان در شورای هماهنگی مناطق آزاد، خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد که این فرد با محمدعلی نجفی که معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را عهده‌دار است، صرفا تشابه اسمی دارد.

بر این اساس، برخلاف خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها، محمدعلی نجفی که پیشتر برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود، در حال حاضر تنها به عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی مشغول به کار است و سمتی تحت عنوان مشاور رییس شورای هماهنگی مناطق آزاد ندارد.


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ بی اراده از فرجاد نجفی و فربد نجفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلمان از شاهین نجفی حفاظت می کند!



آلمان از شاهین نجفی حفاظت می کند!

صدای آمریکا: «پلیس آلمان اعلام کرد از جان شاهین نجفی هنرمند ایرانی ساکن کلن در برابر تهدید بنیادگرایان حفاظت خواهد کرد.»

جام نیوز: شبکه تلویزیونی صدای آمریکا (VOA) جمعه۲۲ اردیبهشت (May۱۱) گزارش داد: «پلیس آلمان اعلام کرد از جان "شاهین نجفی" هنرمند ایرانی ساکن کلن، در برابر تهدید بنیادگرایان حفاظت خواهد کرد. شاهین نجفی خواننده رپ ایرانی پس از اجرای ترانه ای به نام [...] از سوی تندروهای ایرانی به مرگ تهدید شده و پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن وی یکصد هزار دلار جایزه تعیین کرده است.»

 

صدای آمریکا در ادامه افزود: «سخنگوی پلیس شهر کلن گفته است بخش امنیت ملی اداره پلیس کلن تدابیر حفاظتی در مورد شاهین نجفی را تصویب کرده است. ترانه [...] در روزهای اخیر جنجال بسیاری ایجاد کرده است در این ترانه شاهین نجفی امام دهم شیعیان را مورد خطاب قرار داده و با نگاه انتقادی شرایط کنونی اجتماعی و سیاسی ایران را بازگو کرده است. شاهین نجفی در گفت و گوهای خود اعلام کرده است در اجرای این ترانه قصد توهین به باورهای دینی مردم را نداشته است.»

 

گفتنی است در حالی صدای آمریکا با حمایت از این خواننده مرتد، ادعا می کنند که شاهین نجفی قصد توهین به باور های دینی را نداشته است که وی در مصاحبه خود با شبکه دولتی بی بی سی فارسی توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام می گوید: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم»!!

وی همچنین در مصاحبه با بی بی سی در پاسخ به این سؤال که "آیا شما با کارهای خود به دنبال تابو شکنی نسبت به برخی مسائل هستید؟" با تأیید آن، گفت: «بله؛ بخشی از آن آگاهانه صورت می گیرد که من آن را انکار نمی کنم. بخش آگاهانه سوار بر بخش ناخودآگاه ذهن و شخصیت درونی من است. به این دلیل من همان چیز را می نویسم و اجرا می کنم که هستم.»