اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این مرد ۳ سال آب نخورده است!



همه ما می دانیم که برای زنده مانده به نوشیدن آب احتیاج داریم. اما یک مرد ادعا می کند که آخرین جرعه آب و یا مایعاتش را سه سال پیش نوشیده است و با این حال توانسته زنده بماند.

یک مرد ادعا می کند که از سال ۲۰۱۲ تاکنون حتی به یک جرعه آب و یا دیگر نوشیدنی ها لب نزده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آب نخوردن

 

همه ما می دانیم که برای زنده مانده به نوشیدن آب احتیاج داریم. اما یک مرد ادعا می کند که آخرین جرعه آب و یا مایعاتش را سه سال پیش نوشیده است و با این حال توانسته زنده بماند. «پیتر »می گوید اولین روزهایی که تصمیم به این کار گرفته بود سخت می گذشت اما توانست با کنترل میل و مزاجش این موضوع را مدیریت کند و این کمبود آب را با خوردن میوه های آب دار و سبزیجات برطرف کند و همه این کارها باعث شد که به رژیم خام گیاه خواری علاقه مند شود.


پیتر می گوید با اینکه آب نمی خورد اما شبها دو تا سه بار برای رفتن به دستشویی از خواب بیدار می شود و در طول روز بیشتر از هرچیزی سیب می خورد. او حتی معتقد است مواد شیمیایی مانند کلر و فلورایدی که برای تصفیه کردن آب استفاده می شود برای بدن بیش از اندازه است و او دوست ندارد این مقدار از مواد را وارد بدنش کند.


بسیاری از کسانی که پیتر را می شناسند فکر می کنند که او «دیوانه» است اما خودش که اصلا چنین نظری ندارد و می گوید : «درباره این موضوع من حتی با خانواده ام هم به مشکل برخورد کردم. آنها فکر می کردند که من مشکل وسواس دارم. به همین خاطر وقتی تصمیم گرفتم خام گیاهخوار شوم پدرم به شدت ناراحت شد و مادرم مدام گریه می کرد. اما در حال حاضر هردوی آنها گیاهخوار شده اند ولی تفاوتشان با من این است که هردوی آنها مایعات و آب مصرف می کنند.»

اخبار گوناگون - مجله مهر


ویدیو مرتبط :
‫سبیل سالوادور دالی پس از گذشت 28 سال هم چنان دست نخورده باقی مانده !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باغچه ای که 40 سال است آب نخورده + عکس



اخبار گوناگون - باغچه ای که 40 سال است آب نخورده + عکس

"دیوید لاتیمر" یکی از باغچه های درون شیشه ای را در سال 1960 برای خود درست کرده است و از آن زمان تا به حال تنها یکبار در سال 1972 به آن آب داده است ولی همیشه سبز و زیبا بوده است.

باغچه یکی از مکان هایی است که نیاز به آبیاری مداوم دارد تا به بهترین حالت رسیده و زیبایی بی نظیری را از خود نشان دهد. باغچه ها در انواع مختلف وجود دارند و از میان آن ها می توانیم به باغچه های درون شیشه اشاره کنیم.

"دیوید لاتیمر" یکی از باغچه های درون شیشه ای را در سال 1960 برای خود درست کرده است و از آن زمان تا به حال تنها یکبار در سال 1972 به آن آب داده است ولی همیشه سبز و زیبا بوده است به طوری که تعجب همه را به خود جلب کرده و رکورد جدید را به نام خودش به ثبت رسانده است.

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر از باغچه ای سبز که آب نمی خورد, پرورش گل و گیاه


دیوید می گوید در طول همه این مدت تنها شیشه را به سمت خورشید برده است تا نور کافی به گیاهان درون آن برسد ولی به هیچ عنوان آن را خیس نکرده است یا حتی دست به خاک گیاهان درون آن هم نزده است.

گیاهان درون این شیشه دچار یک حالت چرخشی آب شده اند به طوری که 42 سال است آب درون خاک از ریشه ها جذب شده و به برگ ها می رسد سپس تبخیر شده و باز هم درون شیشه به خاک ها می رسد تا زندگی اش چریان داشته باشد.

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر از باغچه ای سبز که آب نمی خورد, پرورش گل و گیاه

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر از باغچه ای سبز که آب نمی خورد, پرورش گل و گیاه

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران