اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این مرد متجاوز را شناسایی کنید +عکس


مرد تبهکار در پوشش انرژی درمانی با فریب زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

خبرگزاری مهر: مرد تبهکار در پوشش انرژی درمانی با فریب زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

پنجم شهریورماه سال جاری پرونده ای از شعبه 7 بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران مبنی بر اقدامات مجرمانه مرد جوانی مبنی بر اغفال زنان جوان به بهانه انرژی درمانی از سوی تعدادی از شهروندان به پایگاه یکم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارسال و به سرعت در دستور کار قرار گرفت.



تحقیقات ماموران و بازجویی از شکات حکایت از آن داشت که مرد تبهکاری به نام "حمید رضا عبدالوهابی" به بهانه انرژی درمانی اقدام به اغفال زنان جوان کرده و ضمن کشاندن آنان به مخفیگاه خود به ایجاد رابطه نامشروع و اذیت و آزار زنان جوان مبادرت کرده است.

سرگرد یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه یکم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه با اعلام این خبر با اشاره به شناسایی تعدادی از شکات و حجم گسترده اقدامات مجرمانه متهم متواری گفت؛انتشار بدون پوشش تصویر متهم برای شناسایی از سوی مقام قضایی صادر شده است.

 به همین خاطراز کلیه شهروندان که اطلاعاتی در خصوص محل های تردد و یا مخفیگاه صاحب تصویرِ دارند,درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 22706756و 22707812در اختیار کارآگاهان ماموران پایگاه یکم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ واقع در میدان قدس،خیابان دربند،کوچه حمید قرار دهند.


ویدیو مرتبط :
عاقبت مرد متجاوز در آفریقا...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری مرد کت شلواری در دادسرای ناحیه 10 تهران/ شهروندان مرد خلافکار را شناسایی کنند + عکس



تصویر تبهکاری که در دادسرا ناحیه 10 تهران از مردی کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس آگاهی تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 29/11/1393 فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 10 تهران ، قصد تأمین قرار وثیقه بیست میلیون تومانی جهت آزادی برادرش را داشت که توسط فردی که خود را از پرسنل دادسرا معرفی نموده ، مورد کلاهبرداری قرار می گیرد .

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حواد ث, کلاهبرداری


اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "برای آزادی برادرم ، مبلغ بیست میلیون تومان قرار وثیقه صادر شده بود ؛ من نیز دنبال تهیه سند برای آزاد کردن برادرم بودم که شخص ناشناسی با کت و شلوار مرتب و با ظاهر کارمند دادگستری به من مراجعه کرد و اظهار داشت : "نیاز نیست که شما این مبلغ را به حساب دادگستری واریز کنید یا سند بگذاری ؛ من می توانم با ششصد هزار تومان ، نامه آزادی برادرت را بگیرم". این شخص ، با این ترفند را نقدا از من دریافت کرد و مرا در راه پله ی دادسرا نگهداشت و رفت تا نامه آزادی برادرم را بیاورد که دیگر نیامد " .

اخبار,اخبار حواد ث, کلاهبرداری


شناسایی تصویر متهم :
با توجه به اظهارات مالباخته و ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، تصاویر دوربین های مداربسته دادسرا مورد بازبینی قرار گرفته و تصویر فردی که با کت و شلوار به مالباخته مراجعه و تحت پوشش مأمور دادگستری اقدام به کلاهبرداری از وی کرده بود ، مورد شناسایی قرار رگفت .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با توجه به رسیدگی به این پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی  تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده ، از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد متهم را از طریق شماره تماس های 21868008 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد " . 


 اخبار حواث  - باشگاه خبرنگاران