اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این مرد دیگر به آبادان بر نمی گردد


غلامحسین پیروانی فصل پرحاشیه ای را در آبادان پشت سر می گذارد. مربی بااخلاق فوتبال ایران که تیمش در حال حاضر با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر است، چند روزی است که آبادان را ترک کرده و به شیراز رفته است. مصاحبه قانون با پیروانی را می خوانید.

غلامحسین پیروانی فصل پرحاشیه ای را در آبادان پشت سر می گذارد. مربی بااخلاق فوتبال ایران که تیمش در حال حاضر با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر است، چند روزی است که آبادان را ترک کرده و به شیراز رفته است. مصاحبه قانون با پیروانی را می خوانید.

*آقای پیروانی از آبادان و نفت قهر کرده اید؟

نه، قهر نکرده ام اما دلم خیلی پر است، به شیراز آمده ام تا کمی آرام شوم.

*شما فصل خوبی را پشت سر نمی گذارید. چرا؟

بله، فصل خوبی را پشت سر نمی گذارم. حالم اصلا خوب نیست و دلم از این فوتبال گرفته است.

*چرا؟

دلیلش را همه می دانند. چرا باید در استادیوم آبادان به من فحاشی کنند؟ کاش فقط به من فحش می دادند. همه را به فحش می بندند. جو استادیوم در آنجا خیلی خراب است و من دیگر تحملش را ندارم.

*چرا هواداران نفت آبادان با شما این طور رفتار می کنند؟

برای خود من هم سوال است. مگر ما جز تلاش و زحمت کار دیگری کرده ایم؟ البته خود آبادانی ها مشتی و بامعرفت هستند. عده ای هستند که واقعا نه طرفدار نفت هستند و نه از اخلاق و انسانیت بویی برده اند که به همه بازیکنان و کادر فنی فحاشی می کنند.

*آیا این عده از فرد یا افراد خاصی خط می گیرند؟

نمی دانم، به خدا اگر می دانستم بدون تعارف رسوایشان می کردم ما خودم هم مانده ام که چه کنم و چه بگویم!

*آیا احتمال دارد در شیراز بمانید و دیگر به آبادان برنگردید؟

بله، احتمال دارد که دیگر به آبادان برنگردم چون جو آنجا خیلی علیه ماست و دیگر به برد و باخت هم کاری ندارند.

*چطور؟

چطورش را آنها خودشان می دانند. آنهایی که به راحتی آنچه سزاوار خودشان است، به من و بازیکنان نسبت به می دهند، باید از خودشان بپرسند که چرا تیم ما در خانه امتیاز از دست می دهد؛ می بازد و مساوی می کند. اما در خارج از خانه بازی های خودش را می برد چرا؟ چون خانه را برای ما نا امن کرده اند.

*با شما تماس گرفته اند که برگردید؟

بله، با من تماس گرفته اند که بر گردم اما بهتر است هم من خوب فکر کنم، هم آنها چون در چنین شرایطی این نفت آبادان است که ضرر می کند. اگر تا همین هفته پیش هم آنجا بودم، به احترام هیئت مدیره بود. حالا دیگر خودشان می دانند.

*شما خودتان دوست نداردید برگردید؟

من مشکلی ندارم. مشکل از جو آنجاست. این طوری نمی شود کار کنیم. مشکل از آنجاست که مدام می گویند صنعت بی تعصب، بازیکنان بی غیرت! این شعارها یعنی چه؟ مگر تیم ما قعر جدول است که این طوری رفتار می کنند!

*از آبادانی ها دلخورید؟

نه، آبادانی ها را دوست دارم. آبادان شهر شهیدان است. هزاران هزار گل در خاکش آرمیده. اما باید انصاف داشت. آنجا نمی توان با این شرایط کار کرد.

*بالاخره تصمیم خودتان چیست؟

فعلا که هیئت مدیره به ما چند روزی مرخصی داده است.

*پس قهر نکرده اید؟

نه، قهر نمی کنم.

منبع: روزنامه تماشا


ویدیو مرتبط :
قویترین مرد آلمان، بچه آبادان‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان زورگیری های خشن 2 مرد خطرناک در آبادان



دو زورگیر خشن که در خیابان‌های آبادان وحشت‌آفرینی می‌کردند در عملیات ویژه یگان امداد دستگیر شدند.

مأموران پلیس برای برخورد با زورگیری‌های سریالی عملیات ویژه‌ای را آغاز کردند و پی بردند که دو جوان موتورسوار در مناطق مختلف شهر با شمشیر و قمه به طعمه‌هایشان حمله می‌کنند و پس از زخمی کردن آنها کیف پول و گوشی آنها را به سرقت می‌برند. تجسس‌ها برای دستگیری این دو دزد ادامه داشت که مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته سطح شهرستان رفتند و با بازبینی فیلم‌های دوربین‌ها موفق به شناسایی زورگیران خشن شدند. این دزدان دوست قدیمی و سابقه‌دار بودند که حدود یک‌سال است از زندان آزادشده بودند. با شناسایی علی معروف به علی گردو 29 ساله و میثم معروف به میثم پشه 32 ساله مأموران در چند تیم عملیاتی برای دستگیری این متهمان دست به‌کار شدند و زمانی که علی و میثم در منطقه بیرون شهر «سلچ» آبادان قصد زدن بنزین به موتورشان را داشتند توسط مأموران یگان امداد آبادان بازداشت شدند.
علی و میثم که از شروران سابقه‌دار هستند در گفت‌وگو با شوک گفتند: 20 سال است که با یکدیگر رفیقیم و از کودکی با هم دست به خلاف می‌زدیم و چندبار به دلیل جرایم مختلف روانه زندان شدیم اما درون زندان از حرفه‌ای‌ها چیزهای جدیدتر یاد می‌گرفتیم. بنابر این گزارش این دو مجرم تاکنون به 18 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده‌اند. این دو مجرم خطرناک در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته‌اند که تحقیقات بیشتری روی بزهکاری آنها صورت بگیرید.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی آبادان ضمن تأکید این خبر به شوک گفت: 95 درصد از سرقت‌ها و زورگیری‌های شهرستان تاکنون کشف شده و وقوع جرایم خشن در آبادان نزدیک به صفر است.

  اخبار حوادث  - ایران