اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این مرد در طبیعت زندگی می‌کند +عکس



این دوچرخه سوار زندگی را به خود سخت نمی‌گیرد. او فقط روزانه ده دلار خرج می‌کند. ۶ ماه از سال را کار می‌کند و بقیه را به ماجراجویی با دوچرخه‌اش می‌گذراند.

این دوچرخه سوار زندگی را به خود سخت نمی‌گیرد. او فقط روزانه ده دلار خرج می‌کند. ۶ ماه از سال را کار می‌کند و بقیه را به ماجراجویی با دوچرخه‌اش می‌گذراند.

«اولترا رمنس» ۳۵ ساله روش عجیبی برای زندگی خود پیش گرفته و از ۱۵ سال پیش تاکنون خانه‌ به دوش بوده است. رمانس با اینکه حساب بانکی دارد در این مدت به بانک هم نرفته و پول‌هایش را داخل کیسه‌ای در زمین مدفون می‌کند. او هیچ‌وقت اتومبیل شخصی نداشته و در هیچ مکانی بیش از ۶ ماه زندگی نکرده است. او درباره خودش می‌گوید: «ما یک سری تصورات قالبی درباره موفقیت در جهان مدرن داریم. برای من این موفقیت تعریف دیگری دارد و هرچند شاید غیرطبیعی به نظر برسد؛ اما من آن را دوست دارم.»

رمنس از پیچیدگی‌های زندگی شهری متنفر است: «من دوست دارم همه چیز را برای خودم ساده کنم. پس صورتحساب‌ها و تشریفات اداری به درد من نمی‌خورند. این‌ها بزرگترین عامل استرس در زندگی من هستند و من تصمیم گرفتم همه آن‌ها را حذف کنم.»

این مرد در طبیعت زندگی می‌کند

با اینکه اولترا از طریق حساب بانکی‌اش به خرید و فروش قطعات دوچرخه هم می‌پرداخت و از این راه درآمد نسبتا خوبی هم داشت، ترجیح داد به زندگی ساده خود، پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ادامه دهد. خودش می‌گوید برای اینکه خرج زندگی‌اش را دربیاورد معلمی و حتی ماهیگیری کرده است: «تقریبا ۶ ماه از سال را کار می‌کنم. گاهی به ماهیگیری می‌پردازم و گاهی هم راهنمای تور می‌شوم.»

رمنس از این سبک زندگی خود بسیار راضی است: «این خیلی لذت‌بخش است که نصف سال را کار کنی و بقیه آن را به ماجراجویی و کارهای مورد علاقه‌ات بپردازی.»

او اغلب به تنهایی سفر می‌کند؛ اما گاهی دوستانش هم او را همراهی می‌کنند. سال گذشته فقط ۱۴ شب را داخل خانه و فضای بسته گذرانده و بقیه آن را در چادر زندگی کرده بود. به این زندگی در چادر هم علاقه خاصی دارد: «من دوست ندارم کار کنم! دوست دارم فقط از طریق دوچرخه مسافرت کنم و در کوه و جنگل و بیابان چادر بزنم.»

برای تهیه غذا هم خیلی به خود زحمت نمی‌دهد و از توت‌های جنگلی تا جلبک دریایی تغذیه می‌کند اما ماست و انواع میوه‌ها مهم‌ترین بخش رژیم غذایی او را تشکیل می‌دهند.

این مرد در طبیعت زندگی می‌کند

رمنس تا به حال برای تعمیر دوچرخه‌هایش پول زیادی خرج کرده و ۱۵ تا ۲۰ دوچرخه هم عوض کرده است؛ اما هنوز به زندگی همراه با آن علاقه‌مند است.

اخبارگوناگون - مجله مهر

 


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از طبیعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی مدرن این مرد را عریان کرد! +عکس



مرد عریان,تجاوز,اخبار,اخبار جالب,اخبار جدید

 

زندگی مدرن این مرد را عریان کرد! +عکس

راننده تاکسی وقتی با این مرد چینی رو برو شد با پلیس تماس گرفت اما این در حالی بود که مرد چینی به تلاش خود ادامه می داد می گفت: من می خواهم بااین زندگی زشت مدرن مقابله کنم.

حتی پس از رسیدن پلیس نیز دست از تلاش بر نداشت تا اینکه پلیس وی را به سمت یک ون پلیس هدایت کرد ولی این مرد ناگهان به زیر این ون رفت .سرانجام پلیس این مرد چینی را گرفت.

مرد چینی این اقدام خود را مبارزه با زندگی مدرن با زندگی مدرن اعلام کرد و گفت:زندگی مدرن باعث زشتی دنیا شده و زندگی را فقط برای قشر اندکی از مردم اسوده کرده و باعث بیکاری بسیاری از مردم چین شده./جام نیوز