اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این مرد ایرانی، در پی شکار زنان هموطنش در آلمان / هشدار پلیس آلمان به زنان ایرانی + تصویر



این مرد ایرانی، در پی شکار زنان هموطنش در آلمان / هشدار پلیس آلمان به زنان ایرانی + تصویر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : در پی حمله وحشیانه به یک زن ایرانی در برلین، مقامات پلیس و دادستانی برلین با انتشار اطلاعیه‌ای درباره مظنون اصلی این جنایت هولناک هشدار دادند. پلیس با انتشار تصاویر شخص مظنون از مردم درخواست همکاری کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از دویچه وله ؛ رسانه‌های آلمان در هفته گذشته خبری تکان‌دهنده درباره مثله کردن یک زن ایرانی در ۳۰ اکتبر در برلین منتشر کردند. روزنامه پرتیراژ بیلد دو روز بعد درباره این جنایات هولناک نوشت: «این زن زیبا به احتمال زیاد توسط دوست سابق خود به شدت مجروح شده است.» در این گزارش قربانی به نام "بنفشه ک" که ۳۶ سال دارد معرفی شد.

پلیس برلین با انتشار بیانیه‌ای در روز جمعه (۱۹ آبان/۹ نوامبر) اعلام کرد که «کمیسیون ویژه ۲ پلیس جنایی مسئول رسیدگی به جرایم قتل و دادستانی برلین امیدوارند از طریق انتشار دو عکس از شخص مظنون اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب نمایند.عامل مورد سوء‌ظن تابعیت هلندی دارد و اصلیت او ایرانی- عراقی است.»

در اطلاعیه مشترک پلیس و دادستانی درباره شخص مظنون آمده است: «نام او امید رمدانی یا عبدالله رمضانی است او متولد ۳ سپتامبر سال ۱۹۶۷ در بغداد است.»

پلیس به طور رسمی در اطلاعیه‌ی خود تصریح کرده است که امید رمدانی «متهم است که در روز ۳۰ اکتبر فرد قربانی را در آپارتمانش در محله شونه‌برگ برلین به قصد کشت به شدت مجروح کرده است. بر اساس تحقیقات پلیس این فرد به خصوص در مقابل زنان خشن است.»

پلیس و دادستانی برلین همچنین اعلام کردند: «شخص مظنون از طریق صفحات اینترنتی گوناگون با زنان ایرانی‌تبار تماس برقرار می‌کند. رمدانی در حال حاضر متواری است. او به احتمال قوی درصدد برقراری تماس مجدد با زنان دیگری است که قبلاَ با آنها به‌مناسبتی از طریق صفحه‌های اینترنتی آشنا گردیده است. او تابعیت هلند را دارد، اما احتمالاَ دارای مدارک شناسایی ایرانی نیز می‌باشد.»

چگونگی حادثه

در این حمله "بنفشه" با ضربات چاقو از ناحیه سینه، صورت و اندام تناسلی به شدت مجروح شد. حادثه در محله‌ی "شونه‌برگ" برلین در آپارتمانی کوچک رخ داده است.

امید نخست دست و پا و دهان دختر ۱۰ ساله‌ی بنفشه را می‌بندد و او را در اتاقی حبس می‌کند. سپس به سراغ بنفشه می‌رود و وی را به یک صندلی بسته و با چاقو سینه‌ها و بینی وی را قطع می‌کند و سپس به اندام تناسلی وی با چاقو ضربه می‌زند.

بر اساس خبرهای رسیده امید رمدانی یک صفحه‌ی اینترنتی به نام "کمک برای زنان ایرانی" (Hilfe für iranische Frauen) را اداره می‌کرده است و این صفحه یکی از کانال‌های ارتباطی وی با زنان ایرانی بوده است.

رمدانی فردی خطرناک توصیف شده و پلیس و دادستانی مایل هستند که این هشدار از سوی زنان، بویژه زنان ایرانی جدی گرفته شود./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
مرد شماره 10 آلمان‌ها مهمان ایرانی‌ها.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف مرد عراقی به شکنجه زن ایرانی در آلمان



اخبار حوادث - متهم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد
اعتراف مرد عراقی به شکنجه زن ایرانی در آلمان

مرد عراقی که مادر و دختر ایرانی را در کشور آلمان مورد آزار و شکنجه قرار داده ‌است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار ما، زنی به‌ نام مریم سال91 با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اعلام کرد مردی عراقی به ‌نام یعقوب او را مورد شکنجه قرار داده و قسمت‌هایی از بدنش را بریده ‌است. او گفت یعقوب دختر نوجوانش را هم مورد آزار قرار داده‌ است.

 

این زن توضیح داد: «من و دخترم رویا در آلمان زندگی می‌کردیم مدتی بود با یعقوب که در محله ما سکونت داشت آشنا شده ‌بودم او از همسایه‌های قدیمی بود و سعی کرد به من نزدیک شود از آنجایی که او هم آسیایی بود و به‌ گفته خودش تابعیت ایران را داشت ما با هم صمیمی شدیم.

 

من فکر می‌کردم او می‌خواهد به من کمک کند و مثل برادر کنارم باشد اما بعد از مدتی فهمیدم اشتباه می‌کنم و یعقوب نیت خوبی نسبت به من ندارد به همین خاطر از او خواستم از زندگی‌ام بیرون برود.

 

مدتی بود یعقوب را به خانه‌ام راه نمی‌دادم و ارتباطم با او قطع شده ‌بود تا اینکه روز حادثه با شکستن در وارد خانه‌ام شد و ابتدا دست و پا و دهان من و دخترم را بست بعد با چاقو به جانم افتاد و قسمتی از اندام‌های بدنم را برید بعد هم دخترم را مورد آزار قرار داد وضعیتم آنقدر بد بود که بیهوش شدم و با صدای جیغ‌های دخترم عابران متوجه شده و پلیس را خبر کرده ‌بودند.» 

 

مریم که روزهای سختی را در بیمارستان گذرانده‌ بود گفت: «شدت خونریزی من زیاد بود و چندروز در حالت بیهوشی بودم و امیدی به زنده‌‌ ماندنم وجود نداشت اما با تلاش زیاد پزشکان آلمانی حالم بهتر شد و خداوند زندگی دوباره به من داد همه آنها می‌گفتند این یک معجزه‌ است و ما فکر نمی‌کردیم زنده ‌بمانی.

 

وقتی در آلمان بودم به پلیس شکایت کردم و تلاش زیادی برای دستگیری او انجام اما مشخص شد این مرد از آلمان فرار کرده‌ است. از آنجایی که به من گفته ‌بود تبعه ایران هم هست فکر کردم شاید به ایران برگردد.» تحقیقات بازپرس دادسرای جنایی نشان داد یعقوب، مردی عراقی‌‌الاصل است که سال‌ها قبل تابعیت ایران را گرفته و بعد از سکونت در ایران مرتکب جرمی اخلاقی شده ‌است.

 

یعقوب به اتهام انتشار سی‌دی‌ها و فیلم‌های مستهجن در دادگاه انقلاب اصفهان به پنج‌سال حبس و 10سال محرومیت اجتماعی محکوم شده‌ و مدتی بعد ایران را به مقصد هلند ترک کرده و در سال 2012 از هلند به آلمان رفته‌ بود و در آنجا زندگی می‌کرد اما وقتی متوجه شد تحت تعقیب پلیس قرار گرفته از این کشور خارج شد.  به این ترتیب نام یعقوب و مشخصات او در اختیار ماموران پلیس فرودگاه‌های کشور قرار گرفت و این مرد سال گذشته به محض ورود به ایران بازداشت شد.

 

یعقوب بعد از دستگیری در برابر بازپرس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: «می‌خواستم با مریم درباره رابطه‌مان صحبت کنم که درگیری ایجاد شد و من دست به این کار زدم.» کیفرخواست علیه متهم با توجه به مدارک موجود در پرونده و پرونده‌ای که پلیس آلمان جمع‌آوری کرده ‌بود صادر و برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد.

 

  روز گذشته در ابتدای جلسه محاکمه غیرعلنی، بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای متهم درخواست مجازات کرد شاکی پرونده نیز شکایت خود را مطرح کرد و درباره رابطه‌اش با متهم توضیح داد.

 

سپس یعقوب در جایگاه قرار گرفت او اتهامش را قبول کرد و گفت: من و مریم مدتی بود که با هم رابطه داشتیم اما مریم می‌خواست این رابطه تمام شود مدتی بود که به من محل نمی‌گذاشت آن روز برای اینکه در مورد رابطه‌ام با او صحبت کنم به خانه‌اش رفتم چون بی‌محلی کرد عصبانی شدم و چاقو را برداشتم و قسمت‌هایی از بدنش را بریدم.  هیات قضات با پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق