اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این زن جایگزین اشتون خواهد شد؟



اخبار ,اخبار بین الملل ,جایگزین اشتون

 

اخبار بین الملل - این زن جایگزین اشتون خواهد شد؟

یک روزنامه آلمانی با استناد به محافل شرکت‌کننده در نشست اخیر سران سوسیال دموکرات اتحادیه اروپا در پاریس از توافق آن‌ها برای انتخاب وزیر خارجه ایتالیا به‌عنوان مسوول سیاست خارجی آینده اتحادیه اروپا خبرداد.

روزنامه آلمانی «فرانکفورتر آلگماینه» در گزارشی خبر داد که احتمالا «فدریکا موگرینی» وزیر امور خارجه ایتالیا، مسوول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا و جانشین کاترین اشتون خواهد بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به محافل شرکت‌کننده در نشست سران سوسیال دموکرات اتحادیه اروپا در روز شنبه در پاریس این خبر را داد و تصریح کرد که ظاهرا سران سوسیال دموکرات کشورهای اروپایی در این باره به توافق رسیده‌اند.

رهبران چپگرای اتحادیه اروپا در پاریس همچنین توافق کردند که «ژان کلود یونکر» را به‌عنوان رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا مورد حمایت قرار دهند.
اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
جایگزین کاترین اشتون مشخص شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین بازیگر زن بالیوود که جایگزین سوفیا لورن شد + تصاویر



سوفیا لورن,دختر شایسته جهان

زیباترین بازیگر زن بالیوود که جایگزین سوفیا لورن شد + تصاویر

مدیر این مجله بعد از دیدن این بازیگر بالیوودی از او به عنوان «سوفیا لورن جوان» یاد کرده و او را شایسته حضور در این کمپین تبلیغاتی دانسته است. وی اضافه میکند چوپرا بسیار زیبا و جوان و ا نسان مستحکم و با اراده ای است و

پریانکا چوپرا هنرپیشه زیبارو و مشهور دنیای بالیوود با چاپ تصویرش روی مجله معتبر "guess" اولین زن هندی لقب گرفت که به یک برند معتبر جهانی در صنعت مد راه یافته است.

پریانکا که سابقا دختر شایسته جهان بوده است شهرت خود را مدیون ایفای نقش در فیلمهای بالیوودی است.این بانوی 31 ساله در سن 17 سالگی و در سال 2000 عنوان دختر شایسته دنیا را از آن خود کرد . او در مصاحبه اش گفته است : حضو تصویرش در این مجله معتبر صنعت مد باعث شد تا دنیای مد هند به جرگه جهانی مد پیوند بخورد و اینکه وی باعث این جریان شده است به خود افتخار میکند.

 

سوفیا لورن,دختر شایسته جهان

 
 در این مجله تصاویر بیشماری از وی به چاپ رسید اما تصویر روی جلد یک تصویر سیاه و سفید است که او را با آرایش اندکی در حالی که موهایش به سادگی آرایش داده شده است و با پیراهن سفید در حالی که لبخند میزند دیده میشود.

بنابرگزارشات مدیر این مجله بعد از دیدن این بازیگر بالیوودی از او به عنوان "سوفیا لورن جوان" یاد کرده و او را شایسته حضور در این کمپین تبلیغاتی دانسته است. وی اضافه میکند چوپرا بسیار زیبا و جوان و ا نسان مستحکم و با اراده ای است و این خصوصیاتی است که من دنبال آن بوده ام. او اضافه کرده است جذابیتهای زنانه بیشماری در پریانکا چوپرا وجود دارد.

 

سوفیا لورن,دختر شایسته جهان

 
چوپرا معتقد است آنچه باعث انتخاب وی شده است چشمان درشت و موهای پرپشت و جذابیتهای زنانه اش است. او معتقد است دوران برتری مدلهای استخوانی رو به پایان است و اکنون صورتهای گرد و بدنهای پر خواهان بیشتری در دنیای مد دارند.
/اقتصاد ایران