اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این روزها پورشه در ایران غوغا کرده است


پورشه کاین بالاترین امتیاز را از نظر رضایت مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری داخلی کسب کرد.

پورشه کاین بالاترین امتیاز را از نظر رضایت مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری داخلی کسب کرد.

شرکت خودروسازی پورشه آلمان که چندی پیش توانسته بود با محصولش پانامرا عنوان باکیفیت‌ترین سازنده خودرو سواری جهان را به دست آورد، در بازار خودروهای سواری ایران نیز موفق شد عنوان مشابهی را کسب کند.

براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودرو پورشه کاین که تعداد آن در ایران ایران انگشت‌شمار است، توانسته بالاترین امتیاز را نسبت به سایر رقبا (884) از نظر رضایت‌ مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری به‌دست آورد.

این برای نخستین بار است که یک نهاد بازرسی و نظارتی در ایران اعلام کرده که محصولی از شرکت پورشه در صدر رده‌بندی کیفیت خودروهای سواری ایران قرار گرفته و این در حالی است که مدت زمان خیلی زیادی هم از ورود پورشه کاین به ایران نمی‌گذرد.

اگرچه در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودرو پورشه کاین جزو خودروهای با قیمت بالای 50 میلیون تومان طبقه‌بندی شده، اما براساس اطلاعات منتشره پورشه کاین در 7 مدل تولید می‌شود که قیمت آنها از 45 تا 128 هزار دلار متغیر است.


ویدیو مرتبط :
کرببلا غوغا غوغا غوغا- عبدالرضا هلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاسی بلند هایی که در بازار ایران غوغا به پا کردند!


راهنمای تصویری خودروی شاسی بلند