اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این خانم مدل برزیلی را چگونه خلبان هواپیمای جنگی روس جا زدند؟/عکس



 شبکه خبری "العربیه" با انتشار این خبر اشاره کرده که این سایت در اشتباهی بزرگ عکسی را از یک مدل معروف برزیلی به تام "آنا هیکمن" منتشر و او را به اشتباه خلبان جنگنده روسی معرفی کرده است.

تارنمایی که وابسته به یهودیان است در تاریخ دهم اکتبر عکسی را منتشر کرد که از جزئیات داستانی درباره کاپیتان "بالسیلاوا" خبر می داد یک خلبان جنگنده زن روسی که حملات هوایی علیه داعش را انجام داده بود.
 

اخبار,اخبار اجتماعی , مدل برزیلی

 

 اخبار اجتماعی  -  خبر انلاین 


ویدیو مرتبط :
اولین بانوی اماراتی خلبان هواپیمای جنگی F-16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسرهای مدل مشهور برزیلی برای یک برند معروف سوئدی! +عکس



تصاویر تبلیغاتی  ,لباس زیر زنانه , مانکن برنزه

 

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: یک برند معروف تجاری اروپایی که لباس زیر زنانه تولید میکند بخاطر استفاده از یک مانکن برنزه در تصاویر تبلیغاتی اش عذرخواهی کرد.

برند تجاری " اچ اند ام"اخیرا اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از یک مدل فوق العاده برنزه کرده بود که این مسئله اعتراض کارشناسان و پزشکان را در پی داشت.

در اخطاریه ای که این کارشناسان صادر کرده بودند در مورد مضرات بیش از حد برنزه کردن پوست و احتمال ابتلا به سرطان پوست در کسانی که اقدام به برنزه کردن پوست از طریق دستگاه و یا استفاده از کرم برنزه کرده اند صحبت شده بود.

مسئولین روابط عمومی این برند در بیانیه ای اعلام کرده اند از اینکه بدون توجه به تاثیرات این تابلوتبلیغاتی و عدم هشدار در مورد ابتلا به سرطان اقدام به انتشار این تصاویر کرده اند از مسئولین و مخاطبان عذرخواهی کردند.

 

تصاویر تبلیغاتی  ,لباس زیر زنانه , مانکن برنزه

 

این برند که یک خط تولید سوئدی است اعلام کرده است حاضر است در این رابطه هرکمکی میتواند  به سازمانهای مربوطه ارائه دهد.

در این تابلو مدل برزیلی " ایزابل فوتانا" با یک لباس زیر سرخابی دیده میشود در حالیکه پوست بدنش به رنگ قهوه ای سوخته است.

آنها در ادامه متذکر شده اند علت تیرگی بیش از حد پوست این مدل استفاده از فوتوشاپ برای بیشتر دیده شدن لباس وی است و این نشان دهنده برنزه شدن وی تا این حد زیر نور آقتاب و یا انوار مصنوعی نیست.../پرداد