اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینیستا تا سال 2018 در نیوکمپ می‌ماند


ستاره اسپانیایی خط میانی بارسلونا به زودی پای برگه قرارداد جدیدش با کاتالان‌ها که او را تا سال 2018 در نیوکمپ نگه خواهد داشت، امضا می‌کند.

تسنیم : ستاره اسپانیایی خط میانی بارسلونا به زودی پای برگه قرارداد جدیدش با کاتالان‌ها که او را تا سال 2018 در نیوکمپ نگه خواهد داشت، امضا می‌کند.

نایب رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی آبی‌واناری‌پوشان به نتیجه رسیده و طرفین به زودی قراردادی جدید را به امضا خواهند رساند.

مدتی بود که موضوع انتقال اینیستا به خاطر طولانی شدن روند مذاکرات طرفین به سوژه‌ای برای شایعه‌پراکنان تبدیل شده بود تا اخباری همچون بی‌میلی این هافبک ملی‌پوش به ماندن در جمع کاتالان‌ها و تمایل وی برای ترک فوتبال اسپانیا به منظور پیوستن به تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و منچستریونایتد منتشر شود.

این موضوع اما اکنون به کلی منتفی است، چرا که خوسپ ماریا بارتومئو اعلام کرد بارسلونا با اینیستا برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است و می‌خواهد 5 سال دیگر او را در نیوکمپ نگه دارد.

وی اظهار داشت: تمدید قرارداد اینیستا یک حقیقت است. مذاکرات در حال انجام هستند اما طرفین قصد دارند تا بیشترین حدی که قانون اجازه می‌دهد، یعنی برای 5 سال دیگر قرارداد فعلی را تمدید کنند. همچنین باید بگویم این آخرین باری نخواهد بود که او قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند.

اینیستای 29 ساله که مشغول گذراندن دوازدهمین فصل حضورش در بارسلونا است،‌ ماه ژانویه سال 2008 قراردادش را تا پایان فصل 14-2013 تمدید کرد و بارسلونا غرامت فسخ آن را به 150 میلیون یورو افزایش داد.


ویدیو مرتبط :
ژاوی، 24 سال در نیوکمپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینیستا، ژاوی و مسی نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال جهان



 

 

اینیستا، ژاوی و مسی نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال جهان

 

منابع رسانه‌ای اروپا از انتخاب یکی از سه بازیکن شاخص تیم بارسلونای اسپانیا به عنوان مرد سال فوتبال جهان خبر دادند.

اخبار رسیده از فیفا و نیز تلاش‌های نشریه فرانسوی فرانس‌‌فوتبال حکایت از آن دارد که یک نفر از میان اینیستا، ژاوی و لیونل مسی، عنوان فوق را کسب خواهند کرد.

این اخبار حکایت از آن دارد که فرانس‌فوتبال که همه ساله کار گزینش بهترین‌ها را برعهده دارد، اقدام به تهیه عکس‌های ویژه از این سه نفر کرده است. این حرکت از سوی کارشناسان و تحلیل‌گران به عنوان سه نامزد نهایی تعبیر شده است.

با توجه به این اقدام، وسلی اسنایدر، هافبک میانی و هلندی اینترمیلان که اواخر بهار همراه با اینترمیلان به مقام قهرمانی اروپا و کالچو رسید و همراه نارنجی‌پوشان هلند به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت، از گردونه این انتخابات خارج شده است.

مرد سال جهان 21 دی در مراسمی ویژه معرفی می‌شود.