اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینستاگرام مقابل حاج قاسم تاب نیاورد


بعد از بسته شدن صفحه منتسب به سردار سلیمانی اینستاگرام عقب نشینی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: صفحه منتسب به سردار سلیمانی که ساعاتی پیش توسط مدیران اینستاگرام از دسترس خارج شده بود با اعتراض کاربران ایرانی دوباره به صورت فعال بازگشت و تعداد دنبال کنندگان این صفحه نیز افزایش چشم گیری پیدا کردند.

اینستاگرام مقابل حاج قاسم تاب نیاورد


ویدیو مرتبط :
آسمان هم مصیبت تو را تاب نیاورد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس دیده نشده «حاج قاسم» در اینستاگرام


محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت: همیشه ازم میپرسند: اگه شهدا امروز زنده بودند چگونه بودند و چه منشی داشتند؟ در جایگاه خودم با اطمینان جواب میدم شبیه این بزرگ_مرد بودند و منش و مردانگی و غیرت او را داشتند.

عصر خبر: محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت: همیشه ازم میپرسند: اگه شهدا امروز زنده بودند چگونه بودند و چه منشی داشتند؟ در جایگاه خودم با اطمینان جواب میدم شبیه این بزرگ_مرد بودند و منش و مردانگی و غیرت او را داشتند.

 خداوندا به حرمت شام_شهادت پدرم هر کجا هست به سلامت دارش و لحظه ای به خودش وا مگذارش و بعد از صد سال با شهادت فرابخوانش.

عکس دیده نشده «حاج قاسم» در اینستاگرام