اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینستاگرام فیلتر شده است؟



اخبار,اخبار اجتماعی,شبکه اینستاگرام


اخبار اجتماعی - اینستاگرام فیلتر شده است؟

 شامگاه گذشته تا صبح امروز برخی از کاربرانی که از صفحه اینستاگرام استفاده می‌کردند، برای ساعاتی با صفحه پیوند‌ها که مخصوص سایت‌های فیلتر‌ شده است، مواجه شدند اما تا زمان ارسال این خبر، این شبکه به طور عادی فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا ، طی ساعات گذشته و به اذعان برخی کاربران برای مدتی این‌گونه به نظر می‌رسید که شبکه اینستاگرام فیلتر‌ شده است چراکه با وارد‌ کردن آدرس آن با صفحه مخصوص سایت‌های فیلتر‌شده مواجه می‌شدند، اما اکنون به نظر می‌رسد مشکل این سایت برطرف شده و کاربران می‌توانند مجددا از آن استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، اینستاگرام نام یک برنامه موبایل است که اخیرا طرفداران بسیاری در تمام نقاط دنیا از جمله ایران پیدا کرده و جذابیت ابتدایی آن برای کاربران افکت‌ها و فیلترهای جذاب تصاویر بود.

در حال حاضر بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند برای اشتراک تصاویر و بعضی اوقات ویدئوهای کوتاه به جای شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند فیس‌بوک از اینستاگرام استفاده کنند؛ چرا که مخاطبان بیشتری تصاویرشان را می‌بینند و همچنین افکت‌های جذاب آن کار را برای کاربران آسان کرده‌است.

طی روزهای گذشته این برنامه در کشور با مشکلاتی مواجه شده است. برای مثال بعضی از عکس‌ها در این برنامه نشان داده نمی‌شوند. در این رابطه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این موضوع را مطرح کردند که نمی‌توانند به این برنامه ورود پیدا کنند. عده‌ای این موضوع را با سرعت اینترنت ایران مرتبط می‌دانند و عده‌ای دیگر معتقدند که این برنامه نیز در آستانه اضافه شدن به لیست فیلترینگ قرار گرفته است.

ماه گذشته رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از نظارت پلیس بر فضای "اینستاگرام" و "وی‌چت" خبر داده بود.

سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پلیس در فضاهای مجازی نظارت دارد، خاطرنشان کرده بود: نیروی انتظامی در حوزه‌ اینترنت حضور داشته و فضاهایی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام، وی‌چت و امثال آن تحت نظارت دارد و طبیعی است پلیس در این فضاها با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس حافظ سلامت و امنیت شهروندان است، گفته بود: پلیس برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از گرفتاری شهروندان در دام فساد و فحشا در این فضا حضور خواهد داشت.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر شبکه موبایلی وی چت به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای فیلتر شده بود.
 اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلتر هوا| خط تولید| دستگاه تولید فیلتر| نمایندگی تولید و فروش فیلتر| کسب و کار| آموزش کسب درآمد| شغل ایده آل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«اینستاگرام» هم فیلتر شد



اینستاگرام,فیلتر شدن اینستاگرام


اخبار اجتماعی - «اینستاگرام» فیلتر شد

از امروز یکشنبه 8 دی با وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام صفحه پیوند ها باز می شود.

از امروز یکشنبه 8 دی با وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام صفحه پیوند ها باز می شود.

بدنبال فیلتر شدن وی چت، اینستاگرام - وب سایت به اشتراک گذاری تصویر- نیز ظاهرا روی دسکتاپ فیلتر شده و صفحه پیوندها از نوع  B5-6 مشاهده می شود.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین