اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینجا قبلا سد بود



اخبار اجتماعی - اینجا قبلا سد بود

بر اثر خشکسالی های اخیر سدهای زیادی در خراسان جنوبی دچار کمبود شدید آب و بعضی از آنها به کلی خشک شده اند، سد حاجی آباد نیز رو به خشک شدن کامل است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 

اخبار,اخبار اجتماعی , خشکسالی

 اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
سد سفیدرود سد منجیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل قبلا گفته بود پسرت را می‌كشم



 

 

قاتل قبلا گفته بود پسرت را می‌كشم

 

پدر مقتول در جلسه دادگاه مدعی شد كه قاتل‌ قبل از قتل به او گفته بود كه پسرت را می کشم


شامگاه اول مرداد ۸۷، مأموران كلانتری ۱۱۳ بازار از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یك فقره درگیری و نزاع خیابانی با خبر شدند.


مأموران با حضور در خیابان امام خمینی متوجه شدند ۳ جوان بر اثر اصابت ضربات قمه و چاقو به شدت مجروح شده‌اند كه یك نفر از آنان به نام سعید ۲۴ ساله بر اثر شدت جراحت وارده به قتل رسیده است.


بررسی از شاهدان پرونده نشان داد یك جوان موتور سیكلت‌سوار با حمله‌ور شدن به این ۳ جوان اقدام به ضرب و شتم آنان كرده و سپس از صحنه متواری شده است.


دو مجروج دیگر پرونده به نام‌های پژمان و بابك در بیمارستان اقدام به دادن مشخصات فرد متهم به ارتكاب قتل كردند كه در همین حین مأموران موفق شدند متهم به نام محسن ۲۳ ساله را در حالی كه برای مشخص شدن وضعیت مجروحان به بیمارستان آمده بود، دستگیر كنند.


با اعتراف محسن به ارتكاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده وی برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد.


جلسه رسیدگی به این پرونده، امروز در شعبه ۷۱ دادگاه كیفری استان تهران و‌ به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد و شفیعی، نماینده دادستان در قرائت كیفرخواست گفت: محسن، متهم به مباشرت در قتل عمدی سعید است و با توجه به مدارك موجود در پرونده مانند، اظهارات شاهدان و افراد شركت‌كننده در درگیری، اعتراف متهم، گزارش مرجع انتظامی، نظریه پزشكی قانونی و شكایت اولیای‌دم، بزه انتسابی به متهم محرز است و تقاضای قصاص وی را دارم.


در ادامه جلسه، پدر مقتول در جایگاه قرار گرفت و با درخواست قصاص متهم گفت: متهم ‌ادعا كرده است كه قبل از قتل، سرقتی انجام داده بود كه پسر من او را به پلیس معرفی كرده است در حالی كه این ادعا دروغ است.


وی ادامه داد: متهم، قبل از قتل یك بار برای كشتن پسرم به خانه ما حمله كرد ولی همسرم در خانه تنها بود. از او شكایت كردیم ولی تصمیم به رضایت گرفتیم كه متهم به ما گفت اگر رضایت هم بدهید، سعید را خواهم كشت. یك هفته بعد از آن هم متهم، توسط پلیس با عنوان شرور در خیابان‌های محل گردانده شد.


بعد از اظهارات پدر مقتول، ۳ شاهد حادثه كه در درگیری نیز شركت داشته و متهم به مشاركت در درگیری منجر به قتل هستند، در جایگاه قرار گرفتند و مدعی شدند كه متهم، مقتول را با قمه به قتل رسانده است.


یكی از شاهدان گفت: بعد از مراسم سالگرد فوت یكی از دوستان در محل بودیم كه متهم با قمه به ما حمله كرد و سعید را به قتل رساند.


متهم در بهشت زهرا نیز از من سراغ سعید را گرفت و وقتی من گفتم نمی‌دانم دنبال من كرد تا من را هم بزند.


متهم كه به گفته قاضی دارای سوابقی مانند، آتش زدن خودرو، تخریب خودرو و ضرب و جرح عمدی در پرونده وی وجود دارد، در جایگاه قرار گرفت و گفت: قبول دارم كه سعید را زدم ولی قصدی نداشتم. شاهدان حاضر در دادگاه، بعد از مراسم سالگرد به من حمله كردند و من را با چاقو زدند.


من هم كه عصبانی شدم و از خانه قمه را برداشتم و به خیابان رفتم و این بار تنها با سعید روبه‌رو شدم. اول او با چاقو به صورت من زد و من هم با قمه او را زدم.


قاضی خطاب به متهم گفت: شاهدان مدعی شدند كه هم در بهشت‌زهرا و هم در محل، به دنبال مقتول بودی و به محض اینكه او را دیدی، با قمه وی را به قتل رساندی.


متهم در جواب گفت: اظهارات شاهدان دروغ است و آن را قبول ندارم.


بعد از اظهارات متهم، وكیل وی در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد كه اقدام موكل وی غیرعمد بوده است و تقاضا كرد كه موكلش مورد بخشودگی قرار ‌گیرد.


متهم در جایگاه قرار گرفت و در بیان آخرین دفاعیات گفت: من هیچ قصدی در كشتن سعید نداشتم.


بابك، محسن و پژمان، شاهدان حادثه كه متهم به شركت در درگیری منجر به قتل هستند، در جایگاه قرار گرفتند و اتهام خود را منكر شدند.


قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با اعضای دادگاه، متهم را به قصاص محكوم كرد