اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"اینجا بدون من" جایگزین "جرم"


سخنگوی شورای صنفی نمایش از قطعی شدن اکران فیلم "اینجا بدون من" ساخته بهرام توکلی در گروه سینمایی آفریقا خبر داد.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: اکران فیلم های "ورود آقایان ممنوع" رامبد جوان در گروه سینمایی قدس، "قصه پریا" فریدون جیرانی در گروه آزادی و "دختر شاه پریون" کامران قدکچیان در گروه عصر جدید از چهارشنبه 25 خرداد ماه آغاز می شود.



وی افزود: با توجه به این موضوع اکران فیلم های "فوتبالی ها" سیامک خواجه وند، "مرهم" علیرضا داوود نژاد و شرط اول" مسعود اطیابی در گروه سینمایی آزادی، عصر جدید  و قدس به پایان رسیده است. کاوش ادامه داد: البته قرار داد فیلم "اینجا بدون من" بهرام توکلی نیز امروز در گروه سینمایی آفریقا به ثبت رسید که پس از پایان اکران فیلم "جرم" به روی پرده می رود.

منبع : مهرنیوز
باز نشر : مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
بهترین جایگزین الیمپ ترید 4 بروکر جایگزین «Olymp Trade» - [شماره 107]‫

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"جرم" جایگزین اخراجی ها3 می شود/ "قصه پریا" جیرانی ثبت شد


قرارداد فیلم "قصه پریا" ساخته فریدون جیرانی در گروه سینمایی آزادی بعد از "مرهم" و فیلم "جرم" مسعود کیمیایی بعد از "اخراجی ها3" در آفریقا به ثبت رسید. سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران عمومی فیلم "جرم" و "قصه پریا" خبر داد.

قرارداد فیلم "قصه پریا" ساخته فریدون جیرانی در گروه سینمایی آزادی بعد از "مرهم" و فیلم "جرم" مسعود کیمیایی بعد از "اخراجی ها3" در آفریقا به ثبت رسید. سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران عمومی فیلم "جرم" و "قصه پریا" خبر داد.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در این ارتباط گفت: فیلم "زن ها شگفت انگیزند" مهرداد فرید کف فروش خود را از دست داده و به همین دلیل از روز هفتم اردیبهشت ماه فیلم "مرهم" علیرضا داوود نژاد جایگزین آن در گروه سینمایی آزادی می شود.



کاوش ادامه داد: همچنین در این شورا مقرر شد پردیس های سینمایی بعد از سانسهای معمولی خود موظفند با مجوز شورای صنفی نمایش فیلم های روی پرده را در سانس فوق العاده اکران کنند. همچنین در این جلسه قرارداد فیلم سینمایی "قصه پریا" به كارگردانی فریدون جیرانی در گروه آزادی برای اكران پس از فیلم سینمایی "مرهم" ثبت شد.

كاوش همچنین از مجوز شورای صنفی برای برگزاری سانس فوق‌العاده در پردیس‌ های سینمایی خبر داد و اظهار كرد: در جلسه صبح امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد كه پردیس‌ها می‌توانند بعد از سانس‌های موظف خود سانس فوق‌العاده‌ای برای فیلم‌هایی كه مایل هستند بگذارند. البته برگزاری سانس‌های فوق‌العاده باید با مجوز شورای صنفی نمایش باشد.

منبع : فیلم نیوز