اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینترنت مخابرات از اول مهر گران می‌شود+جدول تعرفه قدیم و جدید



اینترنت مخابرات , گران شدن اینترنت مخابرات

اینترنت مخابرات از اول مهر گران می‌شود+جدول تعرفه قدیم و جدید

تعرفه اینترنت پرسرعت برای مشترکان جدید مخابرات استان تهران، از اول مهرماه افزایش می‌یابد.

در راستای انجام مصوبه 152 سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور از تاریخ اول مهر ماه، تعرفه اینترنت پرسرعت نامحدود برای مشترکان جدید مخابرات استان تهران تغییر می‌یابد.

با اجرای مصوبه مذکور ضریب اشتراک برای این دسته از مشترکان جدید از «1 به 10» به «1 به 8» افزایش می‌یابد. تغییر ضریب اشتراک برای افرادی جدیدی که به از ابتدای مهر ماه مشترک اینترنت ADSL مخابرات می‌شوند، تاثیر گذار است و در قیمت سرویس مشترکان قدیمی تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

بنابر این از مهر ماه تعرفه جدید خدمات اینترنت پر سرعت (برای مشترکان جدید) مطابق جدول ذیل خواهد بود. در این جدول تعرفه‌های فعلی (برای مشترکان قدیمی) و تعرفه‌های جدید (برای مشترکان جدید) نیز مقایسه شده است. (قیمت‌ها به ریال است.)

 

نوع سرویس اینترنت بر حسب سرعت تعرفه برای مشترکان قدیم تعرفه برای مشترکان جدید
K 128 99200 125000
256 K 125600 150000
512 K 204800 240000
M 1 383200 430000
M 2 745600 740000

فارس

 


ویدیو مرتبط :
گزارش مجله خبری اخبار سیما از بازیهای تعرفه ای مخابرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینترنت برای مخابرات و شرکت‌های ندا ۳۵ درصد ارزان شد + جدول تعرفه‌ها



اخبار اجتماعی - اینترنت برای مخابرات و شرکت‌های ندا ۳۵ درصد ارزان شد + جدول تعرفه‌ها

به منظور حفظ شرایط رقابتی، کف تعرفه اینترنت برای کابران نهایی 60 درصد سقف تعرفه حجمی تعیین شده در هر سطح به اضافه هزینه برقراری و نگهداری ماهیانه تعیین شده و حداکثر ضریب تسهیم خطوط یک به هشت است.

تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل صرفا جهت ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL برای شرکت‌های ارائه کننده این خدمات با ۳۵ درصد کاهش، مصوب شد.

به گزارش تسنیم، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه خود که در تاریخ 13 بهمن ماه برگزار شد، تعرفه ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را به منظور کاهش هزینه اینترنت در سبد خانوار تصویب کرد.

تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل صرفا برای ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL برای شرکت‌های ارائه کننده این خدمات (شرکت‌های دارای پروانه انتقال داده‌ها از طریق خطوط کابلی موسوم به ندا (PAP) و شرکت‌های مخابرات استانی زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران) با 35 درصد کاهش لحاظ شده است.

به منظور حفظ شرایط رقابتی، کف تعرفه اینترنت برای کابران نهایی 60 درصد سقف تعرفه حجمی تعیین شده در هر سطح به اضافه هزینه برقراری و نگهداری ماهیانه تعیین شده و حداکثر ضریب تسهیم خطوط یک به هشت است.

تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل برای شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت پرسرعت با احتساب 35 درصد تخفیف به شرح جدول زیر است:

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,اینترنت پرسرعت

 اخبار اجتماعی - تسنیم