اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد


شرکت گوگل چند وقت پیش گفته بود که ایموجی‌های سیستم عامل اندروید N را تغییر می‌دهد و امروز این تغییرات به نمایش درآمدند.

مجله دیجی گالا - مجید نوردوست: شرکت گوگل چند وقت پیش گفته بود که ایموجی‌های سیستم عامل اندروید N را تغییر می‌دهد و امروز این تغییرات به نمایش درآمدند.

این تغییرات روی بیشتر ایموجی‌های اندروید انجام شده و حتی برخی ایموجی‌ها از اول طراحی شده‌اند و ظاهر جذاب‌تری پیدا کرده‌اند. ظاهر برخی از ایموجی‌ها هم بیش از پیش به صورت انسان شبیه شده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

گوگل برای اولین‌بار تعداد ایموجی‌ها را آن‌قدر زیاد کرده که کاربران بتوانند آن‌ها را با توجه به نوع رنگ پوست، سن، جنسیت و حتی نژاد برای افراد مختلف ارسال کنند. این موضوع باعث شده که بتوان در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کرد.

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

اضافه شدن ایموجی‌های جدید به سیستم عامل اندروید و تغییر در آن‌ها باعث شده که این ایموجی‌ها شباهت زیادی به ایموجی‌های سیستم عامل iOS پیدا کنند. برخی ایموجی‌ها شباهت زیادی به iOS پیدا کرده‌اند که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد
در ادامه می‌توانید سایر تغییرات به وجود آمده در ایموجی‌ها را ببینید.

ایموجی غذا:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

ایموجی‌ها ورزشی:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

سایر ایموجی‌ها:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

از دیگر ایموجی‌های جدید می‌توان به پلیس و کارگر ساختمان اشاره کرد. که می‌توانید آن‌ها را ببینید:

ایموجی‌های اندروید N تغییر کرد

به نظر می‌رسید که در اندروید N تغییرات زیادی روی ایمجوی‌ها صورت گرفته است. در حالی که هنوز مشخص نیست این سیستم عامل در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، احتمال عرضه‌ی آن در نیمه‌ی دوم سال 2016 بسیار زیاد است.


ویدیو مرتبط :
ترفند تغییر ایموجی واتساپ به آیفون و اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نام آیکن های اندروید را تغییر دهید + آموزش



گوشی هوشمند, سیستم عامل اندروید

تغییر نام آیکون میان‌بر نرم‌افزارهای اندرویدی

 
شما می توانید با استفاده از این ترفندها می توانید نام آیکن های میانبر اندروید تان را تغییر دهید. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه‌ی بسیاری به شخصی سازی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی دارند و حتی به ریزترین نکات گوشی مانند نام آیکون نرم‌افزارهای نصب شده حساس هستند، حال در این گزارش همراه ما باشید تا روش تغییر نام آیکون‌های میان‌بر نرم‌افزارها را شرح می‌دهیم. 

 

کاربران به صورت عادی قادر به تغییر نام آیکون نرم‌افزارهای نصب شده در سیستم عامل اندروید نیستند. حتی اگر به روش‌های غیرعادی هم اقدام به این کار کنند، پس از اجرای نرم‌افزار مورد نظر یا جستجوی آن در مسیر Settings→ Apps، متوجه عدم تغییر نام نرم‌افزار مورد نظر خود خواهند شد. اگر می‌خواهید این کار را به گونه‌ای انجام دهید که نام آیکون میان‌بر نرم‌افزار برای همیشه ثابت باقی بماند، ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید.

 

برای تغییر نام آیکون میان‌بر نرم‌افزار مورد نظر، شما نیازمند نصب لانچر سفارشی اندروید هستید. به عنوان نمونه می‌توانید از Nova Launcher یا Apex Launcher که هر دو به صورت رایگان برای دانلود از طریق گوگل پلی در دسترس هستند بهره‌مند شوید. ما در این مقاله از نُوا لانچر (Nova Launcher) استفاده می‌کنیم.

 

با فرض این که نوا لانچر را نصب کرده‌اید و در حال استفاده از آن به عنوان لانچر پیش‌فرض دستگاه اندرویدی هستید، می‌توانید نام هر آیکون میان‌بر مربوط به نرم‌افزار خاصی را تنها با انجام چند مرحله‌ی کوتاه زیر، تغییر دهید. تصویر زیر، صفحه‌ی خانگی اندروید ۶ ملقب به مارشمالو را نشان می‌دهد که نوا لانچر به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب و فعال شده است.

 

می‌خواهیم نام آیکون میان‌بر نرم‌افزار Play Music را به Play Silence تغییر دهیم.
۱- انگشت خود را به مدت چند ثانیه روی آیکون نرم‌افزار نگه دارید تا منوی مربوط به تغییر نام ظاهر شود.

 

میان‌بر نرم‌افزارها, تبلت اندرویدی

نصب لانچر سفارشی اندروید

 

۲- دکمه‌ی Edit را لمس کنید.

 

ترفند موبایل, آیکن های میانبر اندروید

 

۳- روی نام اصلی نرم‌افزار ضربه بزنید.

 

گوگل پلی استور, سیستم عامل اندروید

 

۴- نام جدید مورد نظر را تایپ کرده و کلید Done را لمس کنید.

۵- کار تمام است. نام جدید برای همیشه ثابت باقی خواهد ماند.
منبع:yjc.ir