اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایسکو: اسم سگ من مسی است! +عکس


این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

سایت گل: این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

ایسکو، خرید جدید رئال مادرید، اعلام کرد به دلیل علاقه زیادی که به لیونل مسی، ستاره بارسا دارد، نام سگش را مسی گذاشته است.

این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من اسم سگم را مسی گذاشتم زیرا مسی بهترین بازیکن دنیاست؛ مثل سگ من که بهترین است."

این اولین بار نیست که این بازیکن جوان با اظهار نظرهایش خبرساز می شود. ایسکو زمانی که در والنسیا بازی می کرد گفته بود که به دلیل رفتار خودخواهانه باشگاه رئال، از این باشگاه متنفر است.

او همچنین بعد از دیدارهای جنجالی رئال و بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ سال 2011، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد قرار داده بود و برای دیدار فینال بارسا-منچستریونایتد، حمایتش را از باشگاه کاتالانی اعلام کرد.

ایسکو همچنین ستاره های بارسا مانند ژاوی و اینیستا را مورد ستایش قرار داده بود و از رونالدینیو، ستاره سابق بارسا، به عنوان یکی از الگوهایش نام برده بود.

ایسکو: اسم سگ من مسی است! +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس العمل سگ مصنوعی اسپات و سگ واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچگی های رونالدو و مسی/ عکس