اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایست قلبی دانشجوی 19 ساله در دانشگاه تبریز



وی افزود: متاسفانه احیای قلبی در بیمارستان امام رضا (ع) نتیجه بخش نبود و این دانشجوی ۱۹ ساله در بیمارستان جان باخت.

یک دختر که در ترم اول یکی از دانشگاه های تبریز تحصیل می کرد، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

  معاون دانشجویی و پژوهش این دانشگاه مرگ این دختر را تایید کرد و ادامه داد وی دانشجوی ترم اول رشته حقوق این دانشگاه بود و بعدازظهر شنبه درگذشت.

وی افزود این دانشجو ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه شنبه همراه دوستان خود در محوط دانشگاه بود که دچار مشکل در ناحیه قفسه سینه شد و برای مداوا به اورژانس دانشگاه انتقال یافت.

این مقام مسئول درباره نظر پرستار و پزشکیار مستقر در اورژانس دانشگاه گفت: در بررسی بالینی از این بیمار مشخص شد وی دچار عارضه قلبی شده است.

به گفته او، اقدام های مربوط به احیای قلبی روی بیمار انجام و با هماهنگی های لازم با آمبولانس دانشگاه به بیمارستان «امام رضا (ع)» برده شد.

وی افزود: متاسفانه احیای قلبی در بیمارستان امام رضا (ع) نتیجه بخش نبود و این دانشجوی ۱۹ ساله در بیمارستان جان باخت.

معاون دانشجویی و پژوهش این دانشگاه ادامه داد والدین این دانشجو گفتند دخترشان سابقه بیماری قلبی داشت.

برخی دانشجویان دانشگاه نیز گفته اند اورژانس مستقر در محوطه دانشگاه و آمبولانسی که در اختیار این مرکز قرار دارد، از امکانات و تجهیزات لازم و کافی برخوردار نیست؛ به طوری که دیروز برای حمل بیمار برانکارد وجود نداشت.

بر اساس اعلام یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بسیاری از دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی استان آذربایجان شرقی درمانگاه ندارند یا درمانگاه های آنها از امکانات و تجهیزات اورژانسی برخوردار نیست.


 اخبار  حوادث  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
نامه یک دانشجوی 19 ساله ایرانی به اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتک حرمت دختر دانشجوی 19 ساله در دانشگاه!/عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هتک حرمت دختر دانشجوی 19 ساله در دانشگاه!/عکس

به گزارش پلیس واشنگتن دختر جوان دانشجوی رشته اقتصاد دانشگاه هاروارد واشنگتن پس از ربوده شدن در محوطه دیگری از دانشگاه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

حوادث - به گزارش واشنگتن پست، دانشجوی جوان 19 ساله معلول به قصد رفتن به کتابخانه در محوطه دانشگاه هاروارد در نزدیکی سالن کرامتن بعد از این که متوجه تعقیب از جانب فردی ناشناس شد هنگام فرار گرفتار مرد تیره پوستی شد.
معلولیت این دختر از ناحیه دست چپ بود که بر اثر تصادف پزشکان مجبور به قطع دست این دختر در حدود 4 سال پیش شدند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب
بعد از انجام عمل زشت و وقیحانه فرد متجاوز، قربانیش را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار داد با حضور به موقع چند دانشجوی دیگر که متوجه فریادهای بلند دختر 19 ساله شدند فرد متجاوز با دیدن تعداد زیاد دانشجویان از محل متواری شد.
با وجود تماس دانشجویان و قرار دادن نگهبانان و پلیس و برقراری نیروهای ویژه پلیس مقابل خروجی های این دانشگاه این فرد متجاوز توانست بگریزد.

پلیس امکان خروج از دانشگاه را برای دانشجویان فقط در صورت ارائه کارت شناسایی میسر ساخته بود.
براساس شاهدین عینی تصویری از فرد متجاوز به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت قرار داده شد تا این فرد را دستگیر کند./باشگاه خبرنگاران