اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایستگاه مترو فاطمی آتش گرفت


ایستگاه در دست ساخت مترو خیابان فاطمی تهران ساعت هفت صبح روز پنجشنبه به دلیل بی توجهی کارگران شاغل در آن آتش گرفت.

خبرگزاری ایرنا: ایستگاه در دست ساخت مترو خیابان فاطمی تهران ساعت هفت صبح روز پنجشنبه به دلیل بی توجهی کارگران شاغل در آن آتش گرفت.

این ایستگاه که فعلا به بهره برداری نرسیده و گفته می شود استراحتگاه کارگران متروی در حال احداث خط سه تهران در ابتدای خیابان فاطمی (تقاطع ولیعصر) می باشد برای سومین بار در دوسال گذشته آتش می گیرد.

با وقوع این حادثه شش دستگاه ماشین آتش نشانی به سرعت خود را برای خاموش کردن آتش به این مکان رساندند و این درحالی بود که شعله های آتش درحال فروکش کردن بود.

خبرنگار ما پس از مشاهده این آتش سوزی بلافاصله در محل حادثه حاضر شد.

به گفته منابع مستقر در محل، این آتش سوزی پس از آن به وقوع پیوست که یکی از کارگران غیر بومی مستقر در کانکس، برای تهیه صبحانه اجاق گاز را روشن کرده بود.

مسئولان آتش نشانی پس از اطفای حریق کانکس مربوطه و بیرون آوردن کپسول گازی که به نظر می رسید دلیل این آتش سوزی باشد، گفتند که نظر قطعی خود را پس از بررسی دقیق حادثه اعلام خواهند کرد.

خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.


ویدیو مرتبط :
تخلیه و بسته شدن ایستگاه مترو در پی وقوع آتش سوزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان افتتاح ایستگاه مترو فاطمی


ایستگاه مترو فاطمی صبح فردا با حضور شهردار تهران و جمع دیگری از مسئولان شهری افتتاح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: ایستگاه مترو فاطمی واقع در خط 3 فردا با حضورمحمدباقر قالیباف شهردار تهران، مسئولان شهری و جمعی از اعضای شورای شهر تهران صبح فردا افتتاح خواهد شد.
 
این ایستگاه در میدان جهاد‌، واقع در خیابان ولی‌عصر (عج) واقع شده و دهمین ایستگاه از خط 3 مترو است که فردا به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در این ایستگاه تجهیزات لازم مانند پله‌های برقی نصب شده است.
 
خط 3 مترو با هدف اتصال جنوب غربی شهر تهران به شمال شرقی آن و کاهش بار ترافیک شهری در این مسیرها به بهره‌‌برداری خواهد رسید. این خط از نقاط مهمی مانند میدان راه‌آهن، میدان ولی‌عصر(عج)،‌ تقاطع شهید بهشتی  وغیره عبور می‌کند و با خطوط یک،‌ 4، 6 و 7 مترو تقاطع دارد.