اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایرفرانس از یکشنبه روی آسمان ایران


: عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از برقراری پروازهای ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از یکشنبه هفته آینده (۲۹ فروردین) و پروازهای کی ال ام در مسیر آمستردام- تهران از ۱۲ اردیبهشت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از برقراری پروازهای ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از یکشنبه هفته آینده (۲۹ فروردین) و پروازهای کی ال ام در مسیر آمستردام- تهران از ۱۲ اردیبهشت خبر داد.

حمیدرضا سیدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی اعلام شده پروازهای ایرفرانس در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 20 و 20 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌شود و صبح روز بعد ساعت 9 و 15 دقیقه تهران را به مقصد پاریس ترک می‌کند.

وی همچنین با اشاره به آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند از  یکشنبه 12 اردیبهشت به مقصد ایران خبر داد و افزود: پروازهای این شرکت هواپیمایی ساعت یک بامداد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه وارد تهران (فرودگاه بین‌المللی امام) می‌شود و ساعت 15 نیز این فرودگاه را به مقصد آمستردام ترک می‌کند.

وی با بیان این‌که بعد از ادغام دو شرکت هواپیمایی فرانسه و کی ال ام هلند این دو ایرلاین در قالب یک شرکت هواپیمایی ایر فرانس-کی‌ال‌ام فعالیت می‌کنند٬ ادامه داد: بر همین اساس امکان اشتراک پروازهای دو ایرلاین با یکدیگر در مسیرهای پروازی وجود دارد.

ایرفرانس 8 سال پیش در سال 2008 میلادی پروازهای خود به ایران را متوقف کرد.


ویدیو مرتبط :
رویترز : آسمان ایران امن ترین آسمان خاورمیانه است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت ایرفرانس به آسمان ایران


شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه به زودی پروازهای خود به مقصد ایران را از سر می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: شبکه رادیویی «یوروپ 1» امروز از از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

بنابر اعلام این شبکه رادیویی، جدول زمانی برای ازسرگیری پروازهای ایرفرانس به ایران تعیین شده است و این شرکت نخستین پرواز مستقیم خود را در ماه ژانویه آینده از آمستردام پایتخت هلند به مقصد تهران انجام خواهد داد و پس از این پرواز نیز پروازی از پاریس پایتخت فرانسه به مقصد تهران انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طی ماه‌های اخیر شمار توریست‌های فرانسوی در ایران به شدت افزایش یافته و شرکت‌های فرانسوی بار دیگر وارد فاز سرمایه‌گذاری در کشورمان شده‌اند.