اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایرج: ناصر ملک مطیعی دوباره زنده شد!


حسین خواجه امیری( ایرج) استاد آواز ایران گفت: وقتی هنر هنرمند را از او بگیرند مرده است. ناصر ملک مطیعی دوباره به زندگی بازگشته و زنده شده است. سلام من را به ایشان برسانید و خیلی تبریک بگویید.

شبکه ایران: حسین خواجه امیری( ایرج) استاد آواز ایران از انتشار آلبوم جدیدش در آینده نزدیک خبر داد. استاد ایرج که پیش از این آلبوم «قصه زندگی» را به سبکی متفاوت تر از کارهای قبلی اش منتشر کرددرباره آلبوم جدیدش گفت: این آلبوم به زودی به بازار موسیقی می آید و مجوز آن گرفته شده است. در این آلبوم که قطعه ای با نام «گنج قارون» قرار دارد که شعر و تنظیم آن متفاوت با ساخت قبلی این کار است.

پیش از این بهنام خدارحمی درباره این آلبوم اعلام کرده بود:«این آلبوم هفت قطعه است که سبک و فضای آن با آلبوم قبلی استاد ایرج کاملا متفاوت است و شبیه سبک کارهای قدیمی ایشان می باشد و با ارکستر بزرگی جمع آوری شده است. آهنگساز و تنظیم کننده آن خودم هستم و ترانه سرای آن استاد غزل ایران محمدعلی بهمنی می باشند.»



حسین خواجه امیری که به جز فردین به حای ناصر هم در فیلمها، صحبت کرده درباره حضور دوباره ناصر ملک مطیعی به عرصه بازیگری اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که آقای ناصر ملک مطیعی دوباره به سینما بازگشتند. ایشان کار بسیار خوبی کردند. وقتی هنر هنرمند را از او بگیرند مرده است. ناصر ملک مطیعی دوباره به زندگی بازگشته و زنده شده است. سلام من را به ایشان برسانید و خیلی تبریک بگویید.

وی درباره اینکه آیا ایشان هم تمایل دارند به عرصه کنسرت بازگردند و اجرا داشته باشند تصریح کرد: من آزاد هستم و مشکلی ندارم حتی مجوز کنسرت خود را گرفته ام و انشاالله بعد از ماه محرم و صفر کنسرت خود را برگزار خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
استاد ناصر ملک مطیعی ویدیوهای سعیدs فردین ایرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری مهتاب کرامتی و ناصر ملک‌مطیعی+عکس



این عکس مربوط به مراسم تشییع یکی از بازیگران قدیمی سینما است که در آن جمعی از سینماگران به همراه بازیگران قدیمی سینما حضور داشتند.

عکس یادگاری مهتاب کرامتی و ناصر ملک‌مطیعی

شبکه ایران: عکس زیر مربوط به مراسم تشییع ایرن زازیانس بازیگر سینمای ایران است که مردادماه امسال درگذشت. علاوه بر مهتاب کرامتی، فریدون جیرانی،ایرج نوذری، سعید امیر سلیمانی، ملکه رنجبر، گیتی معینی، رخشان بنی اعتماد،جهانگیر کوثری، تهمینه میلانی، مهتاب کرامتی، شهره لرستانی، پوران درخشنده، لادن مستوفی، ماهایا پطروسیان و.... از دیگر اهالی امروز سینمای ایران بودند که در این مراسم حضور داشتند./شبکه ایران