اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران و ساخت ماکت از ناو عظیم آمریکایی!


انتشار ادعایی مبنی بر ساخت ماکتی از یک ناو هواپیمابر آمریکایی توسط ایران در خلیج فارس، از روز گذشته تاکنون بحث های فراوانی را برانگیخته است.

تابناک: انتشار ادعایی مبنی بر ساخت ماکتی از یک ناو هواپیمابر آمریکایی توسط ایران در خلیج فارس، از روز گذشته تاکنون بحث های فراوانی را برانگیخته است.

خبرگزاری فرانسه می نویسد بر اساس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از منطقه، ایران در حال ساخت ماکتی از یک ناو هواپیمابر آمریکایی در سواحل خود در خلیج فارس است و مقامات آمریکایی می گویند از هدف ساخت چنین ماکتی اطلاع ندارند.

سه تن از مقامات دولت آمریکا گفته اند این ماکت که در نزدیکی بندرعباس در حال ساخت است، شبیه یک ناو در کلاس «نیمیتز» است. آن ها این پروژه را «عجیب و غریب» خوانده اند.


ویدیو مرتبط :
ساخت ناو هواپیما بر (ماکت) با پرینتر سه بعدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سی ان ان : ایران در حال ساخت ماکت بزرگ ترین ناو هواپیمابر جهان (+عکس)



اخبار سیاست خارجی - سی ان ان : ایران در حال ساخت ماکت بزرگ ترین ناو هواپیمابر جهان (+عکس)

این رزمناو ماکتی دقیقا مشابه ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز است که بزرگ ترین ناو هواپیمابر دنیا است. روی این ماکت ناو هواپیما بر به تعداد هواپیماهای موجود روی ناو نیمیتز ، تصویر هواپیما نقاشی شده است.

شبکه خبری سی ان ان با انتشار یک تصویر ماهواره ای مدعی شد ، ایران  در حال ساخت ماکت مشابه یک ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا در جنوب این کشور است.

 

به گزارش عصر ایران بر اساس گزارش سی ان ان تصاویر ماهواره های تجاری نشان می دهد ، ایران در حال ساخت ماکت رزمناو بزرگ آمریکایی " یو اس اس نیمیتز" در جنوب بندر عباس است.

 

برخی مقامات نظامی آمریکا گفته اند که ممکن است هدف از ساخت این ماکت ، استفاده از آن در جهت مقاصد تبلیغاتی در مانورهای نظامی ایران باشد.

 

این رزمناو ماکتی دقیقا مشابه ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز است که بزرگ ترین ناو هواپیمابر دنیا است.

 

روی این ماکت ناو هواپیما بر به تعداد هواپیماهای موجود روی ناو نیمیتز ، تصویر هواپیما نقاشی شده است.

 

تصویر سمت چپ ناو هواپیمابر نیمیتز و تصویر سمت راست تصویر ادعایی ماهواره ای است

اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,ساخت ماکت بزرگ ترین ناو هواپیمابر جهان

اخبار سیاست خارجی - عصرایران