اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران صادر کننده بنزین می شود


کاظمی گفت: بنزین ستاره خلیج فارس به خاطر کیفیت بالا در داخل کشور مصرف می‌شود و بنزین پالایشگاه‌های آبادان و بندرعباس را نیز صادر می‌کنیم.

خبرگزاری ایلنا: کاظمی گفت: بنزین ستاره خلیج فارس به خاطر کیفیت بالا در داخل کشور مصرف می‌شود و بنزین پالایشگاه‌های آبادان و بندرعباس را نیز صادر می‌کنیم.

عباس کاظمی مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگویی در خصوص زمان آغاز صادرات بنزین گفت: امیدواریم که فاز یک واحد بنزین ساز پالایشگاه ستاره خلیج فارس در نیمه دوم سال آینده در مدار سرویس قرار گیرد که با راه اندازی این پالایشگاه امکان صادرات بنزین برای کشور فراهم می‌شود.  

وی افزود: بنزین ستاره خلیج فارس به خاطر کیفیت بالا در داخل کشور مصرف می‌شود و بنزین پالایشگاه‌های آبادان و بندرعباس را نیز صادر می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
آذربایجان شرقی بزرگترین تولید کننده و صادر کننده شیرینی و شکلات کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران سال 95 صادر کننده بنزین می‌شود


مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص زمان آغاز صادرات بنزین گفت: امیدواریم که فاز یک واحد بنزین ساز پالایشگاه ستاره خلیج فارس در نیمه دوم سال آینده در مدار سرویس قرار گیرد که با راه اندازی این پالایشگاه امکان صادرات بنزین برای کشور فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: عباس کاظمی مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص زمان آغاز صادرات بنزین گفت: امیدواریم که فاز یک واحد بنزین ساز پالایشگاه ستاره خلیج فارس در نیمه دوم سال آینده در مدار سرویس قرار گیرد که با راه اندازی این پالایشگاه امکان صادرات بنزین برای کشور فراهم می‌شود.  

وی افزود: بنزین ستاره خلیج فارس به خاطر کیفیت بالا در داخل کشور مصرف می‌شود و بنزین پالایشگاه‌های آبادان و بندرعباس را نیز صادر می‌کنیم.

بنزین خلیج فارس نفت آبادان صادر کننده