اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران رکورد جراحی چشم را شکست


چشم 450 بیمار امروز در بیمارستان فارابی جراحی می شود این اعمال از ساعت هفت صبح آغاز شده و تا هشت شب ادامه دارد.

واحد مرکزی خبر: چشم 450 بیمار امروز در بیمارستان فارابی جراحی می شود این اعمال از ساعت هفت صبح آغاز شده و تا هشت شب ادامه دارد.

دکتر محمود جباروند رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی گفت: بسیج جراحی این تعداد بیمار در بیمارستان به منظور الگوسازی خدمت رسانی به بیماران مستمند، نمایش توانمندی جامعه پزشکی ایران، روان سازی مدیریت درمان و همچنین آماده سازی کارکنان برای مواقع بحرانی و نیاز به خدمات سریع و پی در پی بوده است.

به گفته وی چنین حجمی از جراحی تاکنون فقط تا تعداد 300 نفر در یک روز در هندوستان انجام شده است.

دکتر جباروند گفت: بیشتر جراحی های عملیات امروز بیمارستان فارابی را عمل جراحی آب مروارید، جراحی عیوب انکساری چشم و جراحی های شبکیه تشکیل می دهند.

بنابر این گزارش بیمارستان چشم پزشکی فارابی با داشتن 29 تخت عمل و 240 تخت بستری، قطب چسم پزشکی ایران است و یکی از مراکز ارجاعی چشم پزشکی در منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

عملیات بسیج جراحی در این بیمارستان دو سال پیش نیز با عمل 280 نفر در یک روز انجام شد و قرار است سال آینده این بیمارستان به رکورد جراحی چشم 500 بیمار در یک روز برسد.

در شرایط عادی هر روز 250 نفر در این بیمارستان تحت عمل جراحی چشم قرار می گیرند.

در ارزشیابی اخیر بیمارستانها، فارابی از نظر رضایتمندی بیماران و خدمات پرستاری در بین بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران، رتبه نخست را کسب کرده است.


ویدیو مرتبط :
رکورد روبیک چشم بسته در ایران (قدیمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن چینی رکورد عمل جراحی زیبایی را شکست: 200 عمل!!



 

عمل جراحی ,عمل جراحی زیبایی

 

پزشک این زن هم گفته است او هم اکنون از ناحیه سینه و کف پا، بیماری دارد و درد می کشد.یک زن چینی با هزینه کردن 600 هزار دلار، 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده است.

 

 

این زن چینی پس از انجام 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود ولی هنوز احساس زیبایی نمی کند!

 

این زن چینی که 20سال سن دارد به "کودک گل دار" معروف است زیرا از سن 16 سالگی، عمل های جراحی زیبایی را آغاز کرد.

 

این زن ساکن شهر نانیجنگ در شرق چین تاکنون 635 هزار دلار برای بیش از 200 عمل جراحی زیبایی هزینه کرده است.

 

با این حال این زن از نتیجه این همه عمل زیبایی بر روی بدنش، راضی نیست و هنوز احساس زیبایی نمی کند بلکه از دردهای بسیاری رنج می برد. "شیا جیانگون" پزشک این زن هم گفته است او هم اکنون از ناحیه سینه و کف پا، بیماری دارد و درد می کشد.

منبع: asriran.com