اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران خودرو: ورود دنا و دو محصول جدید به بازار در سال 93



اخبار,اخبار اقتصادی ,ایران خودرو

 

اخبار اقتصادی - ایران خودرو: ورود دنا و دو محصول جدید به بازار در سال 93

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد : دنا و دو محصول جدید دیگر ایران خودرو در سال جاری به بازار عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو ؛ هاشم یکه زارع ؛ رضایت مشتری را محور اصلی تمام برنامه های این شرکت بیان کرد و افزود : تولید محصولات شرکت به لحاظ کیفی باید چنان ارتقا یابد که مشتری دست کم در دو سال اول به جز برای تعویض فیلتر و روغن نیازی به مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی ها نداشته باشد.

یکه زارع با بیان اینکه رسیدن به این سطح از کیفیت در تولید محصولات دور از دسترس نیست، اظهار داشت: این موضوع به عنوان یکی از محورهای کاری ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته و تلاش می کنیم در سه سال آینده به آن دست پیدا کنیم.

یکه زارع افزود: در سال 93 تولیدات ایران خودرو افزایش می یابد که به برقراری تعادل در بازار و ثبات بیشتر قیمت ها منجر خواهد شد.
اخبار اقتصادی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
دنا محصول جدید ایران خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محصول جدید ایران‌ خودرو در سال 93


مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: شرکت ایران‌خودرو با سه محصول جدید در سال آتی وارد بازار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: شرکت ایران‌خودرو با سه محصول جدید در سال آتی وارد بازار خواهد شد.

 هاشم یکه‌زارع در حاشیه مراسم تجدید میثاق جمعی از کارکنان، مدیران و روسای شرکت ایران‌خودرو با آرمان‌های امام راحل با بیان اینکه در سال آینده سه محصول جدید به بازار عرضه خواهیم کرد، افزود: اولین محصول در تیرماه سال 93 به نام «دنا» عرضه خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام محصولات ایران‌خودرو كه در سال آتی عرضه می‌شوند، دارای استانداردهای دوئل و یورو چهار هستند و با این استانداردها وارد بازار می‌شوند.

یکه‌زارع با تاکید بر اینکه ایران‌خودرو هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودروهای تولیدی خود تا پایان سال ندارد، تاکید کرد: خودروهای مدل 93 نیز که تا پایان سال 92 به بازار عرضه شوند با همان قیمت قبل در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از آغاز پیش‌فروش خودروی دنا در چند روز آینده خبر داد.