اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران خودرو جزئیات قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت انواع خودرو

 

اخبار اقتصادی - ایران خودرو جزئیات قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد

گروه صنعتی ایران خودرو پس از تشكیل جلسه بررسی قیمت خودرو با اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین نظر شورای ملی رقابت، قیمت برخی محصولات پرفروش خود را با هدف افزایش رضایت هموطنان کاهش داد.

بعدازظهر دیروز – سه شنبه- جلسه بررسی و بازنگری قیمت محصولات خودروسازان در كمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودرو سازان برگزار شد و پس از آن گروه صنعتی ایران خودرو اعلام كرد قیمت های افزایش یافته را بر اساس مصوبه تیرماه شورای رقابت كاهش خواهد داد.
 
براین اساس سهم ایران خودرو از افزایش قیمت تیرماه در خصوص پژو 405 اس.ال.ایكس 9میلیون و 287هزار ریال افزایش پیدا كرده بود كه این خودروساز با كاهش 71درصدی این مبلغ، 6میلیون و 666هزار ریال از قیمت این خودرو كم كرد.
 
همچنین سهم كارخانه از افزایش قیمت خودرو سمند ال.ایكس دوگانه سوز در تیرماه گذشته 14 میلیون و 549 هزار ریال بود كه براساس تصمیم جدید، قیمت این محصول 7میلیون و 943هزار ریال، معادل 54درصد تعدیل پیدا كرده است.
 
 مدل بنزینی این محصول نیز كه قرار بود 14میلیون و 164 هزار ریال افزایش سهم كارخانه داشته باشد، با 42درصد تعدیل، 6میلیون و 58هزار ریال كاهش قیمت داشته است.
 
در جلسه اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس با مدیران صنعت خودرو بر تلاش و تمركز بیشتر خودروسازان بر افزایش كیفیت تاكید و مقرر شد خودروسازان پروژه های بهبود كیفیت محصولات را با سرعت و جدیت بیشتری دنبال و اجرا كنند.
 
گروه صنعتی ایران خودرو یكی از اهداف خود در این كاهش قیمت را افزایش رضایت مشتریان، پاسخگوئی به انتظارات مجلس شورای اسلامی، همكاری با شورای ملی رقابت و تحقق منویات دولت تدبیر و امید در تحقق برنامه استراتژیک خروج از رکود عنوان کرده است.
 
كاهش قیمت برخی محصولات پرفروش از سوی خودروسازان در حالی صورت می گیرد که براساس اعلام رسمی بانک مرکزی میانگین نرخ تورم کشور در ماه های گذشته از سال جاری 28.95 درصد بوده است.
 
براساس تصمیم اتخاذ شده در گروه صنعتی ایران خودرو، خریدارانی که در هفته های گذشته سه محصول مذكور را براساس افزایش 5.5درصدی مصوبه شورای رقابت خریداری کرده اند، مابه التفاوت مبلغ پرداختی را دریافت خواهند کرد.
اخبار اقتصادی - ایکو پرس

 


ویدیو مرتبط :
فشار پدال گاز بر روی قیمت‌‌ محصولات ایران‌ خودرو | پژو 2008

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت انواع خودرو

 

اخبار اقتصادی - اعلام قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو

قیمت پژو 405 اس ال ایکس بنزینی با کاهش حدود 666 هزار تومانی از 30 میلیون و 301 هزار تومان به 29 میلیون و 634 هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت سه محصول ایران خودرو به ترتیب معادل 666 هزار تومان، 658 هزار تومان و 794 هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای رقابت و مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودروسازی برای بررسی قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی برگزار شد.

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، قیمت جدید سه محصول ایران خودرو که شامل کاهش قیمت شده به شرح زیر است:

1- قیمت پژو 405 اس ال ایکس بنزینی با کاهش حدود 666 هزار تومانی از 30 میلیون و 301 هزار تومان به 29 میلیون و 634 هزار تومان کاهش یافته است.

2- قیمت سمند ال ایکس EF7 بنزینی با کاهش 658 هزار تومانی از 29 میلیون و 513 هزار تومان به 28 میلیون و 855 هزار تومان کاهش یافته است.

3- قیمت سمند ال ایکس دوگانه‌سوز نیز با کاهش 794 هزار تومانی از 31 میلیون و 771 هزار تومان به 30 میلیون و 976 هزار تومان کاهش یافته است.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که قیمتهای افزایش یافته را بر اساس مصوبه تیرماه شورای رقابت کاهش خواهد داد.

براساس تصمیم اتخاذ شده در گروه صنعتی ایران خودرو، خریدارانی که در هفته های گذشته سه محصول مذکور را براساس افزایش 5.5درصدی مصوبه شورای رقابت خریداری کرده اند، مابه التفاوت مبلغ پرداختی را دریافت خواهند کرد. 

اخبار اقتصادی - ایسنا