اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران تاجیکستان را برد و صدرنشین شد


تیم فوتبال زیر 18 سال(جوانان) ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدمانی قهرمانی جوانان آسیا مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید تا در پایان دیدارهای روز نخست گروه D، صدرنشین شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال زیر 18 سال(جوانان) ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدمانی قهرمانی جوانان آسیا مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید تا در پایان دیدارهای روز نخست گروه D، صدرنشین شود.

در دومین دیدار از روز نخست مسابقات انتخابی مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در گروه D عصر امرو سه شنبه، تیم‌ فوتبال زیر 18 سال(جوانان) ایران موفق شد تاجیکستان اولین حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد. بابک عبدالله‌زاده (40) و علی فتحیان (2+90) دو گل ایران را در این مسابقه به ثمر رساندند.



تیم فوتبال زیر 18 سال(جوانان) ایران در این بازی با ترکیب پیام نیازمند، میثم جودکی، مهدی حسین زاده، محمد روشندل، آرمین سهرابیان، مبین عزتی ( 78 -حسن داداشی)، سعید آقایی، سیاوش حق نظری (89 - محمدرضا سلیمانی)، میلاد سرلک، علی فتحیان و بابک عبدالله‌زاده (46 - سردار آزمون) به میدان رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم عربستان با نتیجه 2 بر یک لبنان را شکست داد. به این ترتیب تیم ایران با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان، در پایان دیدارهای روز نخست این گروه، صدرنشین شد.

مسابقات گروه D رقابتهای انتخابی قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های ایران، تاجیکستان، لبنان و عربستان طی روزهای 16 الی 20 مهرماه در کرمان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ازبکها با برد مقابل لبنان صدرنشین شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد موشك‌های جهانی ایران به نیویورك می‌رسد



 

برد موشك‌های جهانی ایران به نیویورك می‌رسد

 

خبرگزاری فارس: یك مركز مطالعاتی صهیونیستی در صفحه تهدیدات استراتژیك خود با قراردادن نقشه‌ای اینترنتی برد موشك‌های ایران را 11500 كیلومتر عنوان كرده كه می‌تواند نیویورك و برخی پایتخت‌های اروپایی را هدف قرار دهد.

 

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی فارس، یك مركز مطالعاتی صهیونیستی (Jerusalem Center for Public Affairs) كه در زمینه تهدیدات استراتژیك فعالیت‌ می‌كند، در بررسی تهدیدات استراتژیك خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران و موشك‌های ساخت این كشور را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدی كه حتی نیویورك را نیز هدف قرار می‌دهد، مطرح كرده است.

در این صفحه، با قراردادن یك نقشه اینترنتی و مشخص كردن محدوده در دسترس موشك‌ها، برد جهانی موشك ایران با 11 هزار و 500 كیلیومتر كیلومتر به نیویورك می‌رسد.

در ستون سمت چپ این نقشه كه به صورت یك فلش به نمایش درآْمده است، در پنج آیكن برد‌های مختلف موشك‌های ایران و كشورهایی را كه در تیررس آنها هستند نمایش داده است.

اگر شما به‏روی نقشه ایران كلیك كنید، یك عقربه شروع به چرخیدن می‌كند كه در واقع برد موشك‌های ایرانی و كشورهای در تیررس آن را نشان می‌دهد.

طبق این تصویر، برد موشك‌های ایران به شهرهای لندن، پاریس، مادرید، اسلو، هلسینكی، برلین، سرزمین‌های اشغالی، روسیه، دهلی و برخی كشورهای آفریقایی و آمریكای شمالی می‌رسد.

همچنین در یكی از آیكن‌های این فلش با عنوان تهدید خاورمیانه، یك نقشه ایران طراحی شده كه نام مراكز هسته‌ای ایران نیز به‏روی آن حك شده و از یك فلش پیكان كه به‎صورت گردان فعال است، كشورهای همسایه‌ای را كه در تیررس موشك‌ شهاب 3 هستند مشخص كرده است.

در یكی از آیكن‌های این تصویر گرافیكی، به منظور تهدید جلوه دادن ایران برای كشورهای اروپایی و ضرورت جدی گرفتن این كشور، با نمایش دادن عكس بزرگی از موشك شهاب، یك پیكان متحرك برد موشكی ایران را تا آمریكای شمالی و قاره اروپا و آفریقا نشان می‌دهد.

این مركز مطالعات صهیونیستی به منظور پررنگ كردن برد موشك‌های ایرانی و تأكید بیشتر بر ایران‎هراسی، در این تصویر از كشورهای تركیه، لبنان، عربستان سعودی، كویت، قطر، عراق، امارات متحده عربی، سوریه، تركمنستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان به عنوان اهداف فرضی موشك‌های ایران نام برده است.

این مركز در سال 1988 توسط دانیل الازار (Daniel Elazar) تأسیس شد كه مركز مطالعات استراتژیك است و در زمینه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی فعالیت می‌كند و سعی دارد بیان كند كه تهدیدات استراتژیك نسبت به این رژیم چیست و چه خطراتی را برای آنها در پی دارد.

همچنین در این طرح سوریه نیز به عنوان دیگر تهدید استراتژیک منطقه خاورمیانه نام برده شده كه می‌تواند كشورهای این منطقه را هدف قرار دهد.

رژیم صهیونیستی هر از چندگاهی برای اخذ امتیاز از كشورهای اروپایی و آمریكا پروژه ایران هراسی را در اولویت كاری خود قرار می‌دهد و در این راستا ادعا می‌كند كه تاسیسات هسته‌ای ایران برای مقاصد نظامی طراحی شده است كه تهدیدی جدی برای منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

این در حالی است كه رژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن 200 الی 400 كلاهك هسته‌ای و انواع و اقسام سلاح‌های كشتار جمعی، بزرگ‌ترین تهدید امنیتی منطقه خاورمیانه است و كشورهای منطقه نیز در اجلاس اخیر سازمان ملل خواستار پیوستن این رژیم به ان‎پی‌تی و خلع سلاح آن شدند.../فارس