اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران به مصاف الجزایر می‌رود


گری لوئیس سفیر سازمان ملل در ایران از برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با الجزایر در صورت صعود این تیم به جام جهانی 2014 برزیل خبر داد. وی تاکید کرد سفیر الجزایر در ایران صحبت‌های مقدماتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و الجزایر انجام داده و هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد.

مهر: گری لوئیس سفیر سازمان ملل در ایران از برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با الجزایر در صورت صعود این تیم به جام جهانی 2014 برزیل خبر داد. وی تاکید کرد سفیر الجزایر در ایران صحبت‌های مقدماتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و الجزایر انجام داده و هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد.

 "گری لوئیس" در نشست خبری نخستین دوره مسابقات خیریه جام مسافر که بعدازظهر امروز شنبه در هتل هویزه تهران برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که آیا با توجه به مشکلات ایران در برگزاری بازی‌های دوستانه به خاطر مسائل سیاسی، شما اقدام خاصی برای حل این مشکلات انجام داده‌اید یا خیر؟، گفت: من با مسئولان ورزش سازمان ملل در ارتباط و تماس هستم و سعی دارم ایران را با سایر ملت‌ها مرتبط کنم.

وی افزود: تلاش ما این است تا تیم ملی ایران بتواند بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کند. این اواخر با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی جلسه‌ای داشتیم و همکاری‌های ما با فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد.

سفیر سازمان ملل در ایران تاکید کرد: در جلسه من با کفاشیان و نبی بحث بر سر بازی تدارکاتی ایران و الجزایر بود. در این جلسه سفیر الجزایر هم حضور داشت و به همین خاطر در صورتی که تیم الجزایر در آخرین دیدار خود بتواند به جام جهانی صعود کند، با تیم ملی ایران یک بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

همچنین سفیر الجزایر در این نشست خبری هم با تایید این مطلب گفت: اگر در بازی سه‌شنبه این هفته برابر بورکینافاسو به پیروزی برسیم، به جام جهانی صعود خواهیم کرد. من با کفاشیان هم مذاکراتی داشتم و در صورتی که صعودمان به جام جهانی قطعی شود با تیم ملی ایران بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران به مصاف اروگوئه می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود



 

 

 

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود

 

روزنامه امارات الیوم چاپ امارات متحده عربی روز چهارشنبه با اشاره به بازی بعداز ظهر امروز تیم امارات و ایران نوشت: امارت به امید شانس و اتفاقات غیر منتظره به مصاف ایران می رود.

امارات الیوم در مطلبی با عنوان '' چیزی که ما از ایران می خواهیم '' افزود: در مصاف با تیم ایران، فرصت کم و حساسی برایمان باقی مانده است.

به نوشته این روزنامه، موضوع اکنون فراتر و مهم تر از اشتباه یک بازیکن و در نتیجه از دست رفتن فرصت صعود به مرحله بعد یا اختلاف با بازیکن دیگر و یا ضعف خط حمله تیم امارات است بلکه باید برای بازیکنان تمرکز لازم را فراهم کرد تا بتوانند با تمام توان در مقابل ایران که از قدرت بدنی بالا و روحیه خوبی برخوردارند، بازی کنند.

این روزنامه اماراتی با اشاره به اینکه امارات امیدوار است در بازی امروز پیروز شود افزود: تیم امارات تا کنون بدشانسی آورده و اکنون سرنوشت صعود آن به مرحله بعد در دست سایر بازی هاست و فقط شانس و یا اتفاق غیر منتظره است که می تواند به آن کمک کند.