اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران برخورد خشونت آمیز با معترضین بحرینی را محكوم كرد



 

 

 

ایران برخورد خشونت آمیز با معترضین بحرینی را محكوم كرد

 

سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان حوادث خونین در بحرین و برخورد خشونت آمیز با مردم در حوادث اخیر را محكوم كرد.

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان حوادث خونین در بحرین و برخورد خشونت آمیز با مردم در حوادث اخیر را محكوم و دولت بحرین را به خویشتنداری و عدم توسل به خشونت دعوت كرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان با ابراز نگرانی از توسل به خشونت در قبال مردم این كشور اظهار امیدواری كرد كه مطالبات مردم بحرین در تكمیل فرایند سیاسی این كشور مورد توجه قرار گیرد و حق مردم در بیان دیدگاه‌هایشان به روشی مسالمت‌آمیز محترم شمرده شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
بازداشت خشونت آمیز بحرینی ها پیش از انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات جنون آمیز مقام بحرینی علیه ایران


یکی از مقامات رژیم آل خلیفه در اظهاراتی مضحک، "ملک سلمان" را امیر‌المؤمنین و رهبر کشورهای عربی و اسلامی خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان:‌ یکی از مقامات رژیم آل خلیفه در اظهاراتی مضحک، "ملک سلمان" را امیر‌المؤمنین و رهبر کشورهای عربی و اسلامی خواند.

به گزارش "سی ان ان"؛ "جاسم احمد السعیدی"، یکی از مقامات رژیم آل خلیفه و عضو سابق پارلمان بحرین در اظهاراتی مضحک و فراتر از حد اندازه خود، "ملک سلمان" –پادشاه عربستان سعودی را امیر المؤمنین و رهبر کشورهای عربی و اسلامی در مقابله با تروریسم و جمهوری اسلامی ایران خواند.

این شخصیت سلفی بحرینی با محکوم کردن سخنان ضد سعودی "سید حسن نصرالله" –دبیر کل حزب الله-، خواستار از بین بردن کسانی شد که آنها را دست نشاندگان جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

"جاسم احمد السعیدی" در ادامه گزافه گویی های خود با اهانت به حزب الله گفت: "حزب اللات، گروه تروریستی جنایتکاری است که نسبت به کشورهای عربی خلیج (فارس) کینه توزی می کند. می شنویم کسی که خود را یار خدا و حزب خدا می خواند، می گوید دشمن سرسخت ما عربستان است ... این اظهارات او خود گواه بر تروریستی بودن (حزب الله) است."

"لات"، یکی از بت هایی است که عرب های عصر جاهلیت و پیش از اسلام آن را پرستش می کردند.

السعیدی در ادامه هذیان گویی خود و فرافکنی مختص وهابی‌ها افزود: " بر همین اساس، امیر المؤمنین سلمان بن عبدالعزیز، ائتلاف مبارزه با تروریسم را تشکیل داد تا به تروریست ها بگوید سرجایتان بنشینید. ما باید علیه تمام گروه های تروریستی، دولت های تروریستی و جمهوری های تروریستی مجوسی مانند ایران، وارد عمل شویم. ایران، حزب الله را در لبنان تأسیس کرد؛ این کشور بود که داعش را در سوریه و عراق، به وجود آورد. ایران مدیر اعمال تروریستی و سر افعی است؛ سری که باید قطع شود. ما قدرت کوبنده ای هستیم."

این سلفی وابسته به رژیم دیکتاتور آل خلیفه، در پایان یاوه گویی های خود گفت: "اکنون زمان قاطعیت فرا رسیده است. من پیشنهاد می کنم امروز باید سر جنایتکاران ایرانی و دست نشاندگان آنها را قطع کنیم؛ پیام روشن است؛ آنها می خواهند کشورهای عربی را تحت سلطه خود در آورند."