اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران برابر ازبکستان قرمزپوش می شود


پس از كنفرانس مطبوعاتی تیم‌های ملی ایران و ازبكستان جلسه سرپرستان دو تیم برگزار شد كه در این جلسه امید نمازی ، مهدی خراطی ، هوشنگ مقدس و خسرو والی زاده از ایران حضور داشتند.

ایسنا : پس از كنفرانس مطبوعاتی تیم‌های ملی ایران و ازبكستان جلسه سرپرستان دو تیم برگزار شد كه در این جلسه امید نمازی ، مهدی خراطی ، هوشنگ مقدس و خسرو والی زاده از ایران حضور داشتند.

در این نشست مقرر شد در بازی فردا از لباس‌های یك دست قرمز رنگ استفاده كنند و دروازه‌بان تیم ملی ایران هم پیراهن مشكی بپوشد. تیم ملی ازبكستان هم تماما سفید پوش خواهند بود و دروازه‌بان تیم ازبكستان هم پیراهن زرد رنگ به تن خواهد كرد. در این جلسه برخی از مشكلات و ناهماهنگی هایی كه از سوی میزبان به وجود آمده بود، به ناظر AFC منتقل شد كه از جمله این مشكلات می‌توان به قرار دادن بطری‌های بزرگ آب در اتاق بازیكنان اشاره كرد كه قرار شد این بطری‌ها تعویض شوند. یکی دیگر از گلایه های ایران مربوط به نحوه استقبال از تیم ملی موقع ورود به تاشکند بود که این مساله هم به اطلاع ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.

همچنین مقرر ش 385 قطعه بلیت در اختیار هواداران ایرانی قرار بگیرد. روز گذشته دبیر بخش بین الملل باشگاه بنیادکار که میزبانی این دیدار این دیدار را بر عهده دارند گفت که تمامی بلیتهای این دیدار پیش فروش شده است. ورزشگاه جار که متعلق به باشگاه بنیاد کار است 8 هزار نفر ظرفیت دارد. همچنین مدیر رسانه‌ای تیم ملی برای صدور آی دی كارت خبرنگاران اقدامات لازم را انجام داد و قرار شد پیش از برگزاری بازی این آی دی كارت‌ها صادر شوند.

كنفرانس خبری بازی فردا (یكشنبه) حاشیه‌هایی هم داشت. حضور پر تعداد خبرنگاران ازبكستانی، یكی از این نكات جالب توجه بود. در شرایطی كه در كشورهای آسیایی به جز ایران ، ژاپن و و كره جنوبی تعداد خبرنگاران در چنین نشست‌های خبری كم است، اما امروز در نشست خبری سرمربیان تیم ایران و ازبكستان تعداد زیادی خبرنگار و عكاس از ازبكستان حضور داشتند . همچنین خبرنگاران ایرانی كه از تهران به تاشكند اعزام شدند، در كنار عكاسان ایرانی در این نشست حضور داشتند.

در حین حضور آبرامووف در كنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران ازبكستانی او را تشویق كردند. در اواسط جلسه پرسش و پاسخ از سرمربی ازبكستان ، سرمربی تیم ملی ازبكستان توصیه‌ای به مطبوعات این كشور كرد كه این توصیه با خنده خبرنگاران حاضر روبرو شد، اما مترجم فدراسیون فوتبال ازبكستان این بخش از حرف‌های آبرامووف را به انگلیسی ترجمه نكرد. كارلوس كی‌روش هم پس از پایان نشست به همراه جواد نكونام به هتل كونتیننتال برگشتند.

قرار است از ساعت 17:30 آخرین جلسه تمرین تیم ملی در زمین ورزشگاه بنیاد كار برگزار شود. تنها 15 دقیقه ابتدایی این تمرین در بر روی خبرنگاران و عكاسان باز است.

تیم ملی ایران دوشنبه ساعت 4 صبح با پرواز اختصاصی به ایران بر می گردد.


ویدیو مرتبط :
ازبکستان ۰-۱ ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری که کی روش را به وجد آورد؛ فیفا 5 بازیکن ازبکستان برای مقابله با ایران را محروم کرد



سرمربی تیم ملی ایران , کنفدراسیون , تیم ملی ازبکستان

 

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در مراسم قرعه کشی توانسته از تیم های دیگر اطلاعات خوبی به دست بیاورد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، کارلوس کی روش دقایقی بعد از اتمام مراسم برای دقایقی با شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرهای خوشحال کننده ای شنید. طبق اطلاعاتی که رحمانی ارایه کرد، تیم ملی ازبکستان برای بازی با ایران 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد! این خوشحال کننده ترین خبر برای سرمربی تیم ملی بود که باعث شد سریعا نام این بازیکنان را یادداشت کند.

فیفا این بازیکنان را به دلیل تخلف محروم کرده است و مقابل ایران غایب هستند. ماجرا از این قرار است که 5 بازیکن ازبکستان سه بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی مرحله قبل یک کارته بودند. این تیم 3 بازی مقابل کره شمالی، تاجیکستان و ژاپن در پیش داشت. یک کارته های ازبک برای اینکه بازی ژاپن در توکیو را از دست ندهند، کاملا برنامه ریزی شده مقابل کره شمالی کارت زرد گرفتند تا بازی با تاجیکستان محروم باشند و در عوض مقابل ژاپن به میدان بروند. فیفا هم که سریعا متوجه این موضوع شد، 5 بازیکن آنها را از اولین بازی مقدماتی نهایی محروم کرد تا ایران، با خوش شانسی مقابل این تیم قرار بگیرد.

کی روش که این حرف ها را از شاهین رحمانی شنید، سریعا آنها را یادداشت کرد و همچنین از عضو ایرانی کنفدراسیون درخواست کرد تا آنجا که می تواند به او و تیم ملی کمک کند.