اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایرانسل اعلام كرد:هزینه ی مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج رایگان شد



 

ایرانسل اعلام كرد:هزینه ی مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج رایگان شد

 ایرانسل از رایگان شدن مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، روابط عمومی ایرانسل اعلام كرد: همزمان با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی و برای اولین بار در كشور، هزینه مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج معزز خانه خدا که از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنند، رایگان شد.

 

هزینه هر دقیقه مکالمه حجاج با ایران از طریق سیم کارت های ایرانسل، صرف نظر از اینکه از خدمات کدام یک از اپراتورهای عربستان استفاده می کنند ۴۰۱۷ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه با داخل عربستان ۱۳۰۵ریال و بهای ارسال هر پیام کوتاه ۱۴۰۰ریال تعیین شده است. ضمن آنکه برای نخستین بار در ایران، حجاج مشترک سیم کارت های ایرانسل برای دریافت تماس و پیام کوتاه، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد و امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در صورت انتخاب اپراتور زین نیز برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

 

براساس این گزارش، كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا باید حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از كشور، با شماره گیری كد دستوری #۱*۱۱۱* از خط ایرانسل خود، سرویس رومینگ بین الملل را به طور رایگان برروی خط ایرانسل خویش فعال كنند.

 

همچنین حجاج معزز در صورت نیاز می توانند پس از فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، با "مركز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل" به شماره ۷۱۱ تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

بنابر اعلام، شارژ سیم كارت های ایرانسل حجاج علاوه بر كارت شارژ، از طریق روش هایی نظیر سرویس خط به خط، شارژ مستقیم، شارژ الكترونیك و شارژ اینترنتی نیز ممكن می باشد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
نمایش پیامک های دریافتی - سامانه رایگان پیام رسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید شارژ،خرید کارت شارژهمره اول,خرید شارژ ایرانسل*پیام کوتاه همراه اول



 

همراه اول,خرید شارژ همراه اول,پیام کوتاه همراه اول

 

 

خرید کارت شارژ همراه اول

 

خرید کارت شارژ ایرانسل

 

پیام کوتاه همراه اول:

پیام کوتاه همراه اول - با فعال بودن سرویس پیام کوتاه همراه اول امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه برای مشترک تلفن همراه وجود خواهد داشت . سرویس مذکور برای کلیه مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده از آن با اعمال تنظیمات بر روی گوشی امکانپذیرمی باشد.

(9891100500 + →service center →Text message→ Setting → Message)  

توجه :

مشترکین تلفن همراه که تمایل به دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ندارند می توانند با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل فرمایند.

 قطع سرویس :

مشترکین می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی، آخرین قبض پرداختی ) اقدام نماید.

منبع:سایت همراه اول

 

خرید شارژ همراه اول

 

خرید کارت شارژ ایرانسل