اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران، "ولایات متحد اسلامی" میشود، از فلسطین تا افغانستان!/ محسن رضایی "کویت" را "کویتستان" خوانده /خرازی مامور تشکیل "ایران کبری"



   ,عربستان سعودی,ایالات ایران,تفکیک ایران

 

خیال پردازی اعراب

ایران، "ولایات متحد اسلامی" میشود، از فلسطین تا افغانستان!/ محسن رضایی "کویت" را "کویتستان" خوانده /خرازی مامور تشکیل "ایران کبری"

روزنامه عکاظ در ادامه به مثال هایی در این خصوص اشاره می کند: ایران به افرادی در خلیج فارس پول می دهد تا آشوب به پا کنند تا سرانجام موفق به ایجاد دولت شیعی به نام "بحرین بزرگ " که شامل کویت، بحرین و منطقه شرقی عربستان آست، بشوند .

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی در مطلبی نژاد پرستانه و مملو از خیال پردازی تحت عنوان" ایران: استکبار فارسی" نوشت: یکی از نگرانی های بزرگ در خصوص فعالیت های ایران ضربه این کشور به اعتقاد اسلامی و ایجاد فرقه شیعه فارس یا همان اثنی عشری است!

 

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی  انتخاب Entekhab.ir، در ادامه این گزارش ضمن طرح اتهام دخالت ایران در امور عراق و سوریه آمده است: بشار اسد با ایران همکاری می کند و در کشتار سنی ها شرکت می کند!

 

به ادعای عکاظ، آنها علیه دولت بحرین اقدام می کنند و به الحوثی ها در یمن کمک می کنند تا سنی ها را بکشند. حتی شاهزاده سعود فیصل در کنفرانس مشترک مطبوعاتی با هیلاری کلینتون گفت که یکی از چالش های کنونی، دخالت مداوم ایران در امور کشورهای منطقه است.

 

روزنامه عکاظ در ادامه به مثال هایی در این خصوص اشاره می کند: ایران به افرادی در خلیج فارس پول می دهد تا آشوب به پا کنند تا سرانجام موفق به ایجاد دولت شیعی  به نام "بحرین بزرگ " که شامل کویت، بحرین و منطقه شرقی عربستان آست، شوند.

 

آنها پس از تشکیل "بحرین بزرگ" بر آن سیطره پیدا کرده و آن را بخشی از ایران کبری یا بزرگ می نامند.  هم اکنون محمد باقر خرازی مامور تشکیل یک نیروی شبه نظامی شیعه برای ایجاد "ایران بزرگ" است. بر اساس طرح ایران، از فلسطین تا افغانستان تسخیر و جز "ولایات متحده اسلامی" ایران می شود. آنها با تسخیر و کنترل بر خاورمیانه و آسیا شرقی به دنبال آماده کرده فضا برای  ظهور امام مهدی(عج) هستند.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، همچنانکه گفته شده،"ایران بزرگ" اسرائیل و همسایگانش را که "سرطان" توصیف نموده، نابود می کند.حتی محسن رضایی فرمانده سابق سپاه ایران، کویت را یکی از استان های ایران خوانده و آن را "کویت ایران" و "کویتستان" نامیده است.

برای رسیدن به این اهداف، ایران اقدام به ساخت مسجدهای شیعی و ایجاد شبکه های ماهوراه ای عرب زبان روی آورده است./انتخاب


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن رضایی: اگر عربستان به این شکل جلو برود، صبر ایران را به پایان می‌برد



محسن رضایی: اگر عربستان به این شکل جلو برود، صبر ایران را به پایان می‌برد

ایسنا :  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار ایسنا در زمینه طرح ادعای عربستان برای الحاق بحرین به این کشور گفت: این کار خطرناکی است که عربستان شروع کرده و کل منطقه را با این طرح ناامن خواهد کرد.

محسن رضایی ، دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه پاسخ به پرسش ایسنا خاطرنشان کرد: این طرح که عربستان شروع کرده، چالش‌های طولانی را به وجود می‌آورد. عربستان بیش از حد در کشورهای اطراف دخالت می‌کند که نمونه آن در یمن، سوریه و بحرین است.

محسن رضایی در حاشیه جلسه تدوین اندیشه‌های راهبردی استاد شهید مطهری که در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد به این پرسش‌های پاسخ داد و افزود: من فکر می‌کنم اگر عربستان به این شکل جلو برود، صبر ایران را به پایان می‌برد و ما به مصلحت نمی‌دانیم. دولتمردان عربستان باید تامل بیشتری کنند زیرا اگر این کارها را ادامه دهند کل منطقه علیه آنها به حرکت درخواهد افتاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: عربستانی‌ها نباید این کار را ادامه دهند، اگر ادامه بدهند، فکر نمی‌کنم ایران ساکت باشد ما حتما باید یک فکری بکنیم و یک برخورد جدی صورت گیرد و دلیل آن این است که اشغال و ضمیمه کردن یک کشور به کشور دیگر، کل امنیت منطقه را خدشه دار می‌کند./ایسنا