اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران، موضوع شام سفیر اسرائیل در آمریکا


سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا روز گذشته مهمانی را با شرکت برخی نمایندگان دموکرات جهت دلجویی از آن‌ها و رایزنی در زمینه مذاکرات هسته‌ای ایران برپا کرد.

خبرگزاری فارس: سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا روز گذشته مهمانی را با شرکت برخی نمایندگان دموکرات جهت دلجویی از آن‌ها و رایزنی در زمینه مذاکرات هسته‌ای ایران برپا کرد.

«ران درمر» سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا دوشنبه شب ضیافت شامی را با حضور 5 نماینده دموکرات سنای آمریکا در زمینه رایزنی درباره مذاکرات جاری هسته‌ای ایران و تنش بین اسرائیل و لیبرال‌های کنگره آمریکا برپا داشت.

به نوشته وبگاه آمریکایی «پالتیکو» این ضیافت شام  در منزل سفیر اسرائیل فرصتی را برای دموکرات‌ها و درمر در زمینه «گفت‌وگویی مفید» بعد از سخنرانی ماه جاری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در کنگره که در آن به شدت از رویکرد کاخ سفید در قبال تهران انتقاد شده بود، ایجاد کرد.

«استیو ایزرییل» نماینده دموکرات و از بانیان مراسم یاد شده در این باره گفت که درمر علاقه‌مند افزایش و تقویت گفت‌وگو بین دولت نتانیاهو و دموکرات‌ها به دنبال سخنرانی نخست وزیر اسرائیل بوده است.

ران درمر همچنین اظهار داشته بود که قانونگذاران آمریکایی نباید چشم اندازهای تقویت رابطه بین آمریکا و اسرائیل را از دست دهند.

«استیو ایزرییل» در این رابطه همچنین افزود که درمر در ضیافت شام برپا شده تاکید کرده بود که دولت اسرائیل علاقه‌ای در ورود به حوزه سیاست‌های آمریکا ندارد.

نماینده دموکرات آمریکا همچنین افزود که بیشتر گفت‌وگوهای صورت گرفته در ضیافت شام دیشب حول مذاکرات هسته‌ای ایران و چشم انداز برنامه‌های هسته‌ای این کشور بوده است .

درمر در مراسم برگزار شده گفته بود که دولت اسرائیل مشتاق مشاهده توافق با ایران و در عین حال میدان دادن به رشد برنامه‌های هسته‌ای این کشور در جریان مذاکرات گروه 1+ 5 با ایران نیست.

این منبع خبری در خاتمه عنوان داشت که در مراسم شب گذشته «کثلین رایس» از نیویورک، «رابن گالگو» از آریزونا، «سث ماولتن» از ماساچوست و «گونم گراهام» از فلوریدا در این مراسم حضور داشتند.




ویدیو مرتبط :
تکرار اتهامات بدعهدی ایران در قبال برجام توسط سفیر آمریکا در سازمان ملل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر آمریکا در اسرائیل: هنوز مشخص نیست که مذاکرات با ایران ادامه پیدا می کند یا خیر



سفیر آمریکا در اسرائیل: هنوز مشخص نیست که مذاکرات با ایران ادامه پیدا می کند یا خیر/در هماهنگی کامل با اسرائیل هستیم

دنیل شپیرو سفیر امریکا در اسرائیل گفت: اوباما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. ما در حال همکاری با اسرائیل و بسیاری از متحدان مان برای فشار وارد کردن به ایران هستیم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دنیل شپیرو سفیر امریکا در اسرائیل گفت که اوباما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، قدرت های جهانی هنوز تصمیم نگرفته اند که ایا مذاکرات با ایران باید ادامه پیدا کند یا خیر.

شپیر که با رادو عربی اسرائیل گفتگو می کرد، خاطرنشان ساخت: اوباما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. ما در حال همکاری با اسرائیل و بسیاری از متحدان مان برای فشار وارد کردن به ایران هستیم.

وی که به عبری سخن می گفت، افزود: هم اکنون تحریم های شدیدی علیه ایران اعمال شده است و همچنین مذاکراتی با این کشور صورت گرفته است. ما اکنون  با متحدانمان در خصوص چگونگی ادامه ی مذاکرات یا حتی ادامه ی مذاکرات تصمیمی نگرفته ایم، اما در این خصوص در هماهنگی کامل با اسرائیل هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال "ایا آمریکا از متهم ساختن ایران در ماجرای انفجار بلغارستان توسط نتانیاهو نگران است" گفت: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد.البته هیچ تصمیمی مبنی بر اقدام تلافی جویانه در پی حمله در بلغارستان گرفته نشده است./انتخاب