اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایجاد خط پرواز مستقیم میان تل آویو و ریاض


یک روزنامه صهیونیستی برنامه یک پرواز مستقیم از فرودگاه بن گوریون به عربستان سعودی را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: که تل‌آویو برای اولین بار آمادگی دارد که پروازهای مسافربری مستقیمی را با عربستان سعودی داشته باشد تا بتواند حجاج از اراضی فلسطینی 48 را به این کشور اعزام کند.

این روزنامه می‌افزاید که این حجاج که تابعیت اسرائیلی دارند، معمولا بعد از عزیمت زمینی به اردن، از طریق هوایی به عربستان سعودی می‌روند.

این روزنامه صهیونیستی حتی به تاریخ انجام اولین پرواز بین اسرائیل با عربستان سعودی نیز اشاره کرده و نوشت که تاریخ 23 سپتامبر برای انجام این پرواز تدارک دیده شده است که با یک شرکت هواپیمایی اردنی از فرودگاه بن گوریون صورت خواهد گرفت. این پرواز 766 زائر را منتقل خواهد کرد و شرکت میلاد که دفتر آن در شهر الرمله اسرائیل است، انجام این پرواز را عهده دار خواهد بود.

این روزنامه به موضع ریاض در قبال انجام این پرواز احتمالی اشاره‌ای نکرد، اما برنامه‌ریزی های دقیق صورت گرفته نشان از موافقت عربستان با انجام اولین پرواز مستقیم بین اسرائیل و عربستان است که گام بلندی در عادی سازی روابط بین دو طرف به شمار می‌رود.


ویدیو مرتبط :
پرواز مستقیم تهران - تل آویو ( اسرائیل )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران-تل‌آویو را تکذیب می‌کنیم



اخبار,اخبار اجتماعی,هواپیما

دفتر نمایندگی هواپیمایی ایژن یونان (Aegean) راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران به تل‌آویو توسط این ایرلاین را تکذیب کرد.

منظری، مدیر نمایندگی هواپیمایی ایژن یونان در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تکذیب خط پروازی تهران-تل‌آویو، اظهار کرد:‌ شرکت هواپیمای ایژن مانند سایر شرکت‌های هواپیمایی خارجی مانند اتریشی، لوفهانزا و... از یونان به تل‌آویو پرواز مستقیم دارد.

وی تصریح کرد: اما این‌که هواپیمایی ایژن از تهران به تل‌آویو پرواز مستقیم راه‌اندازی کرده باشد، صحت ندارد.

وی با تاکید بر این‌که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست، افزود: دولت باید چنین مجوزهایی را صادر کند و این شدنی نیست.
 

صبح امروز یکی از سایت‌های داخلی با استناد به بخشنامه هواپیمایی ایژن از راه‌اندازی پرواز ارزان‌قیمت تهران-تل‌آویو خبر داده بود.

اخبار اقتصادی - تسنیم