اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر مسلمان هستید به ابومسلم کمک کنید!


سرمربی تیم ابومسلم خراسان گفت: اگر هزینه سفر به بوشهر مهیا نشود، به لیگ دسته دو سقوط خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ابومسلم خراسان گفت: اگر هزینه سفر به بوشهر مهیا نشود، به لیگ دسته دو سقوط خواهیم کرد.

علی حنطه با اشاره به بازی روز یکشنبه تیمش مقابل ایران جوان بوشهر، اظهار کرد: چندین ماه است که علی‌رغم وجود مشکلات مالی تمرینات تیم تعطیل نشده و بازیکنان بر سر تمرینات حاضر می‌شوند اما دیگر کسی به نبود پول و مشکلات این تیم اهمیت نداده و اقدامی نمی‌کند.

وی ادامه داد: تا به امروز همه مسئولین تنها قول داده و عوام فریبی کرده‌اند و ظاهراً قرار نیست هیچ اتفاقی بیفتد.

وی تصریح کرد: نماینده شورای شهر مشهد اعلام کرده بود که نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان و ابومسلم به شورای شهر نرسیده است، این در حالی است که امروز پس از پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم در تاریخ 9 دی ماه نامه مدیر کل ورزش و جوانان به دبیر شورای شهر تحویل داده شده و ظاهرا پس از بایگانی فراموش شده است.

سرمربی تیم ابومسلم خراسان با اشاره به اینکه این تیم، تیم اول شهر مشهد است، افزود: ما تمام تلاش خود را کردیم و با تمام توان‌مان برای کسب نتیجه اقدام کردیم. با اینکه 15 نفر از بازیکنانم را از دست دادم اما تمامی بازیکنان باقی مانده، بدون دریافت حتی یک ریال برای این تیم از جان مایه می‌گذارند و بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: آقایان بدانند اگر روز یکشنبه به بوشهر نرفتیم و نتوانستیم بازی کنیم تقصیر ما نبوده است که البته در این صورت عده‌ای شاید به آرزویشان برسند؛ زیرا کسانی بودند که منتظر چنین روزی بوده تا بتوانند شخصی مانند حنطه یا عزیزی را مقصر اعلام کرده و به نقشه‌هایشان برسند.

وی با اشاره به اینکه تا به اینجای کار بسیاری از تیم‌های لیگ دسته یک بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: با تمام مشکلات و نبودن پولی برای پرداخت درصد کمی از قرارداد بچه‌ها، توانسته‌ایم عملکرد به نسبت خوبی داشته باشیم.

حنطه در پاسخ به این سوال که آیا تیم پدیده حاضر است به ابومسلم کمک کند یا خیر، گفت: پیش از این پدیده به ابومسلم کمک کرد اما کاری کردند که آن‌ها نیز از کمک به ابومسلم پشیمان شدند و حاضر به این کار نیستند.

وی با بیان اینکه در شهری کار می‌کنیم که مثل میهمان با ما برخورد می‌شود، ادامه داد: متاسفانه هیچ کمکی از داخل استان به تیم قدیمی ابومسلم نمی‌شود و ما مجبور هستیم که درخواست کمک خود را به خارج از استان برده و از اشخاصی مانند هدایتی درخواست کمک کنیم که وی نیز هنوز مبلغی به ابومسلم واریز نکرده است.

سرمربی تیم ابومسلم خراسان با اشاره به اینکه نمی‌دانم چرا کسی در این شهر حاضر نیست به ابومسلم کمک کند، افزود: اگر به خاطر مشکل مالکیتی این تیم است، این مشکل نامه و پیگیری مدیر کل، حل خواهد شد. باور کنید اگر امروز کمکی به ابومسلم شود حتی می‌توانیم به راحتی وارد کورس رقابت در بالای جدول شویم.

وی تاکید کرد: هزینه سفر و اقامت به بوشهر و حضور در مسابقه مقابل ایران جوان، حدود 17 میلیون تومان هزینه دارد و اگر این مبلغ تا فردا تامین نشود به راحتی به لیگ دسته دو سقوط کرده و هیچ راه دیگری نیز وجود ندارد اما این را همه بدانند که من و بازیکنانم آماده حضور در این مسابقه هستیم.

حنطه‌ خطاب به مسئولین استان عنوان کرد: اگر مسلمان هستید و به خدا اعتقاد دارید به ابومسلم کمک کنید تا مایه خنده دیگران نشویم.


ویدیو مرتبط :
کمک ب مسلمان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمک به فرزندان درانجام تکالیف مدرسه



پدر ومادران میتکالیف مدرسه توانند در انجام دادن تکالیف مدرسه به فرزندانشان کمک کنند

در اینجا نکاتی را برای آگاهی پدر ومادران عزیز جمع آوری کردم شما عزیزان باید

با دقت وباحوصله به نکته های زیرعمل کنید تا فرزندان بدون داشتن هیچ موردومشکلی بتوانند

تکالیف خود را انجام دهند.

  • .یک محیط مطالعه بانورکافی وراحت برای مطالعه اوتدارک دیده ،تابتواند برای انجام تکالیف منزل ومطالعه از آن استفاده کند .

    .صداهای درون خانه ،دخالت خواهروبرادرها ،تماشای تلویزیون وسایر صداهای مزاحم که با انجام تکالیف و مطالعه او تداخل پیدا می کنند رامحدود نمایید.

  • .ازاو بپرسید که آیا تکلیفی برای انجام دادن دارد یا نه ؟

  • اورابه انجام تکالیف در ساعات مشخصی از روز ترغیب کنید (چیزی حدود 4تا5 بعدازظهر ،5:30تا 7:30بعدازظهر،8:30تا9:30بعدازظهر،5:30تا7:30صبح )

  • به فرزندتان در پیش بینی زمان لازم برای انجام تکالیف یا درس خواندن کمک کنید تاازکارهای باعجله دقیقه آخر وشب بیدار ماندن اجتناب نماید.

  • فرزندتان را به پرسیدن سوالات هنگام تعیین تکالیف تشویق نمایید تانسبت به آنچه از اوانتظارمی رود،اطمینان حاصل کند.

  • فرزندتان رابه بحث درباره آنچه ازیک تکلیف یاد گرفته است ،ترغیب کنید این کار براهمیت وارزش تکلیف تأکید می نماید.

  • اگرفرزندتان بگویدکه تکلیفی رانمی تواندانجام دهد،نحوه انجام آن کار رابا اوبحث وبررسی کنید توضیح شفاهی قوه حافظه رازیاد نموده ،درک کردن را ترغیب کرده موجب یادآوری می شود.

  • تکالیف اورا ازنظرکامل بودن یاپاکیزگی کنترل نمایید،اما اجازه دهید که اوتکالیفش را اصلاح نماید،زیرا ازطریق اصلاح اشتباهات توسط خودش بهتر یاد می گیرد.

  • همواره به او یادآوری کنید که تلاش های اولیه ،لزوماً نمایانگر بهترین کاری که او قادر به انجام آن است نمی باشد واودوباره باید سعی کند.

  • ازطریق تحسین وتعریف از او در زمینه کار مدرسه ووجود خودش ،احساس غرور واعتماد به نفس رادراوبه وجودآورید.

  • اورابه تکمیل یک تکلیف در یک زمینه درهر زمان تشویق کنید این کاراستفاده مؤثر از وقت ،تمرکز وپیشرفت رابه وجود می آورد.

  • روشهای مطالعه ویادگیری را به او یاد دهید واورا به استفاده از روشهای زیر تشویق کنید:

مطالعه ویاد گیری

o فراگیری روش ها وقوانین وقواعد مناسب برای حل مسائل

o خلاصه کردن واز برکردن دروس

oیادداشت برداری

o شناسایی ومشخص کردن لغات اصلی وکلیدی

o خودآزمایی(ارزیابی خود )

o مطالعه جزئی وتوزیعی (نه متراکم وفشرده)

o اطمینان حاصل کردن از آموخته های خود

  • فرزندتان رابه تمرین روشهای دستیابی به آرامش تشویق کنید (مانند تمرین تنفس عمیق وشل کردن عضلات وخود گویی مثبت و...)

  • ازتلاش هاوآرزوهای اوبرای موفقییت حمایت کنید .

  • اگر فرزندتان از شما بخواهد ،درمروردرسهابرای امتحان به او کمک کنید.

  • حس پیشرفت را در او تقویت کنید وبه او خاطر نشان کنید که شکستهای گذشته لزوماً دلیل شکست های آینده نمی باشد.