اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر رای بیاورم در خانه ها ماهواره می گذارم!


كاندیدای انتخابات مجلس بحرین گفت: درصورتی كه نماینده مجلس شود تلاش خواهد كرد در همه خانه‌ها دیش ماهواره نصب كند تا تماشای شبكه‌های رقص كه قصد راه‌اندازی آنها را با بهترین كیفیت دارد، برای همه فراهم شود.

روزنامه جمهوری اسلامی: مجلس بحرین، خود را برای ورود یك رقاص به این مجلس آماده می‌كند.

پایگاه خبری العربیه نوشت؛ حسن بوجندل، كاندیدای انتخابات مجلس بحرین كه در رسانه‌ها به كاندیدای رقاص معروف شده و به عنوان رقاص در شبكه ماهواره‌ای "وناسه" كار می‌كند، گفت: تلاش می‌كنم برنامه انتخابی خود را براساس حمایت از هنر رقص و گسترش آن در كشورهای منطقه مطرح نمایم.

این رقاص افزوده است: درصورتی كه نماینده مجلس شود تلاش خواهد كرد در همه خانه‌ها دیش ماهواره نصب كند تا تماشای شبكه‌های رقص كه قصد راه‌اندازی آنها را با بهترین كیفیت دارد، برای همه فراهم شود.

انتخابات مجلس بحرین كه قرار است ماه آینده برگزار شود، توسط انقلابیون تحریم شده و همین امر موجب گردیده به جای افراد معتبر، رقاص‌ها و افراد بیسواد كاندیدای ورود به مجلس شوند.


ویدیو مرتبط :
کجا بیاورم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حداد عادل: احساس تکلیف کنم نامزد ریاست جمهوری می‌شوم حتی اگر یک رای بیاورم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حداد عادل:احساس تکلیف کنم نامزد ریاست جمهوری می‌شوم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روزی احساس تکلیف کنم، همچنان‌ که در انتخابات ریاست مجلس در همین دوره اتفاق افتاد، به میدان می‌آیم.

غلامعلی حداد عادل در گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان قزوین که همزمان با هفته دولت، یکشنبه شب پنجم شهریور در محل حسینیه آیت‏‌الله شالی برگزار شد، گفت: شرایط امروز کشور خاص است، در این شرایط، باید دو مسئله مهم را در دستور کار امروز و فردای انقلاب قرار دهیم؛ دستور کار امروز ما اقتصاد مقاومتی است و دستور کار فردای ما انتخابات ریاست جمهوری است که در هر دو مسئله مردم و مسئولان باید هوشمندانه عمل کنند تا ان‏شاءالله از این گذرگاه به سلامت عبور کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه همه ما باید با هم متحد باشیم و توطئه‏‌های دشمن را خنثی کنیم، عنوان کرد: در مقام چنین امتحانی است که نام احزاب و گروه‏‌ها و اسم‏‌هایی را که روی خودمان گذاشتیم، رنگ می‏بازد، چراکه پای اصل انقلاب در میان است و امروز باید تنه را که همان اصل انقلاب است، حفظ کرد و مراقب ریشه بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در گذرگاه نخست با تحریم‌های شدید اقتصادی مواجه‏‌ایم یادآور شد: باید راجع به عبور موفق از این مرحله فکر کنیم و وحدت‏ نظر پیدا کنیم.

وی افزود: از اول انقلاب، روز و هفته‌‏ای نبوده که ما دچار توطئه نبوده باشیم و از آن زمان تاکنون فقط شگرد و روش دشمنان تغییر کرده، اما از دشمنی‏‌هایشان ذره‏ای کم نشده است.

حداد عادل، توطئه‏‌های منافقان در اول انقلاب، جنگ تحمیلی و راه‌‏اندازی جریانات سیاسی بعد از سال 77 را همگی در راستای ضربه زدن به این انقلاب دانست و افزود: ادامه آن مسیر امروز به بحث هسته‌‏ای و تحریم‌ها می‏‌رسد.

ماهواره‌‏ها و رسانه‏‌های غربی پیوست تبلیغاتی توطئه‏‌های دشمن هستند

حداد عادل با اشاره به اینکه از یک طرف بر سطح تحریم‌ها افزوده می‏‌شود و بانک‌ها و کشتی‏‌های نفتی تحدید می‏‌شوند و از طرف دیگر جنگ روانی به راه می‏‌افتد، تصریح کرد: با استفاده از شبکه‏‌های ماهواره‏ای سعی می‏‌کنند دل مردم را با تحلیل‌‏های به اصطلاح کارشناسانشان خالی کنند و ملت را در مقابل نظام قرار دهند تا به واسطه این فشارها مردم دست از حمایت و پشتیبانی از نظام بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهکار برون رفت از این وضعیت را دو چیز عنوان کرد و تأکید کرد: ما باید با دو روش خود را برای دوران تازه آماده کنیم: ابتدا آشنا کردن مردم نسبت به توطئه‌‏ها به صورت عاقلانه و نه شعاری، دوم اطمینان‌‏بخشی به مردم که با توکل بر خداوند نصرت و پیروزی به دست می‏‌آید.

وی در توضیح این مهم، شاهد مثال‌هایی از نیم قرن اخیر آورد و ابراز کرد: خدایی که در این مدت ٥٠ ساله (از سال ٤١ که نخستین جرقه‌‏های انقلاب توسط حضرت امام خمینی ایجاد شد، تاکنون) ما را یاری کرده، باز هم نصرت و یاری خود را نصیب ما خواهد کرد.

استاد فلسفه غرب دانشگاه تهران با اشاره به پیشرفت‌های دانشمندان جوان ایرانی در عرصه‏‌های مختلف علمی گفت: همه این‏ها نتیجه ایستادگی ملت است و ما اطمینان داریم که لطف خدا از این به بعد نیز شامل حال ما می‏‌شو، ان تنصر الله ینصرکم و ما باید برویم دنبال اینکه نصرت خدا مصداقش چیست.

هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری ریشه در گذشته دارد

رئیس مجلس هفتم با اشاره به شعارهایی که در چند سال اخیر توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب می‏‌شود، عنوان کرد: مضمون همه این شعارها اقتصادی است و این نشان می‏‌دهد که رهبری از چندین سال پیش مثل یک دیدبان بیدار و هوشیار می‌‏خواسته‏‌اند ملت را برای چنین شرایطی بسیج و آماده کنند.

وی افزود: ما باید آماده باشیم برای پیکاری مجدد و سنگین با دشمن با عنوان اقتصاد مقاومتی که به فضل خدا در این زمینه نیز دشمن را شکست خواهیم داد.

حداد نتیجه گرفت: بنابراین به ضرس قاطع می‌‏توان گفت دستور کار امروز ما اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس تصریح کرد: باید دلخوری‏‌ها را کنار بگذاریم و در این شرایط به دولت کمک کنیم.

وی افزود: اگر دیدار اخیر اعضای دولت با رهبری را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنیم، در می‏‌یابیم که بنای معظم‌له به تضعیف دولت نیست بلکه بر حمایت است.

وی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که رهبری انتقادی نداشته باشند، اگر نقدی هم باشد در جلسات با دولت یا به طور خصوصی گوشزد می‏‌کنند.

حداد عادل با اشاره به هماهنگی همه قوا در جمهوری اسلامی ایران گفت: حواس‏مان باشد که امروز درگیر جنگ قوا و تشکل‏‌ها نشویم، اگر اشتباهی هم می‌بینیم به نحوی که بلندگوی دشمن نشویم، آن را اعلام کنیم.

رئیس جمهور آینده باید کاملاً با رهبری هماهنگ باشد

حداد عادل، دستور کار فردای ملت را انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و با بیان اینکه باید طوری برخورد کنیم که تحریم اقتصادی روی انتخابات ریاست جمهوری اثر نگذارد، بیان کرد: بنده بدون اینکه روی شخص خاصی نظر داشته باشم، فکر می‏‌کنم رئیس جمهور آینده باید با رهبری انقلاب کاملاً هماهنگ باشد.

وی تجربیات گرانقدر رهبری انقلاب که از حضور و استقامت در خط امام به دست آورده است، برای مردم و مسئولان مغتنم شمرد و تأکید کرد: حال که از نعمت چنین رهبری عالم و مجاهد در راه خدا و روشن‏‌بین برخورداریم، قدر بدانیم و کاری نکنیم که دغدغه‌‏ای برای ایشان به وجود آوریم.

این نماینده مجلس یادآور شد: به هیچ وجه نباید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با رهبری زاویه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از گذشته عبرت بگیریم، گفت: اگر کسی از رهبری جلو بیافتد یا عقب بماند مملکت فلج می‏‌شود.

رئیس فرهنگستان ادب فارسی ایران با خواندن یک بیت شعر کلام خود را در این بخش کامل کرد:

یک چشم زدن غافل از آن ماه نباشیم / شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم

حداد عادل در خاتمه با جمع‌بندی کلامش یادی هم کرد از بنیانگذار جمهوری اسلامی با ذکر آیه‏‌ای از کلام الله مجید که امام خمینی سال ١٣٢٢ در دفتر یادبودی نوشته‏‌اند: «قل انما اعظکم بواحدة ان تقوموا لله مثنى و فرادا؛ بگو همانا شما را به یک سخن پند می‏‌دهم و آن این که دو به دو و یک به یک برای خدا به پا خیزید.»

در ابتدای این جلسه سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، با بیان این نکته که با توجه به شرایطی که در آن به سر می‏‌بریم، مهم‌ترین عاملی که می‏‌تواند به انسجام ما در مقابل دشمنان کمک کند، همدلی و اتحاد است، تأکید کرد: این جلسه در واقع جلسه همدلی است و می‏‌خواهیم با هم یکی باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به اینکه دکتر حداد عادل از یاران صدیق و وفادار انقلاب و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: من ایشان را سال‌هاست که می‏‌شناسم و جزو ارادتمندان ایشان هستم، منتهی از زمانی که در مجلس به عنوان یک همکار در کنارشان هستم، ارادتم به ایشان بیشتر شده است.

حواشی مقدم بر متن:

* دکتر غلامعلی حداد عادل در طول سخنرانی خود چند بار تأکید کرد که هنوز به این نتیجه نرسیده است که در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندیدا شود.

وی افزود: اگر روزی احساس تکلیف کنم، همچنان‌ که در انتخابات ریاست مجلس در همین دوره اتفاق افتاد، به میدان می‌‏آیم، حتی اگر بدانم که یک رأی بیشتر نخواهم آورد!

* حداد عادل مردم قزوین را مردمی متدین و ولایی نامید و وجود سرداران هشت سال دفاع مقدس و ابوترابی‌‏ها و مردان دیگری که از این شهر برخاستند را گواه صادق ایمان و تدین این مردم دانست.

* وی با اشاره به کتابی که اخیراً و در ماه مبارک رمضان مطالعه کرده است، یادی از دانشمند سرشناس شیعه، عبدالجلیل رازی قزوینی کرد و با بیان این نکته که عبدالجلیل قزوینی ردی بر کتاب "بعض فضایح الروافض؛ بعضی از رسوایی‏‌های شیعیان" در دفاع از شیعیان نوشته است، گفت: ماجرای نوشتن این کتاب در نوع خودش جالب است، شخصی کتابی بر ضد شیعیان می‏‌نویسد که ترجمه فارسی‏‌اش می‏‌شود بعضی از رسوایی‏‌های شیعیان؛ کتابی به زبان فارسی و ساده و قابل استفاده برای عموم مردم، شیعیان می‏‌گردند که چه کسی دانشمند‏تر و ادیب‌‏تر و مجرب‌‏تر از بقیه هست که جواب این کتاب ضد شیعه را بدهد که به عبدالجلیل رازی قزوینی می‏‌رسند.

وی ادامه داد: ایشان هم بدون ذره‏‌ای اهانت، در کتابی که بعدها به خاطر اسم بلندش به اسم کتاب نقض عبدالجلیل معروف شد، به همه 230 ادعای این عالم ناصبی جواب می‏‌دهد، این کتاب سندی است بر ولایت‌مداری و شیعه بودن شما از آن موقع تاکنون.

* این مراسم با استقبال پرشور همه گروه‏‌های اصولگرای قزوین ـ هم مردم و هم مسئولان ـ مواجه شد، به قسمی که علاوه بر حسینیه آیت‌الله موسوی شالی، راه‏پله‌‏ها و حیات و دم در مملو از کسانی بود که جایی برای نشستن نیافته بودند.

* حداد عادل هنگام خداحافظی وقتی خود را در حلقه مردم دید، گفت: به معنای واقعی مجلس گرمی داشتیم!

* حداد عادل در آغاز کلامش از همتای مجلسی خود تشکر کرد و گفت:  لازم می‌دانم از دوست و همکار عزیزم حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی که سبب خیر شدند و زمینه حضور بنده در جمع شما را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کنم، همچنین از علما و روحانیون، نمایندگان محترم مجلس آقایان محمدی و رحمانی، از دانشگاهیان و همه و همه که در این مجلس صمیمی حضور به هم رسانده‌‏اند، ممنونم./فارس