اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر خرید نکنید، خودروی شما توقیف خواهد شد



اپراتورهای یک شرکت نامعلوم اخیراً در تماس با برخی شهروندان آنها را به خرید دستگاه‌های کاهنده مصرف سوخت مجبور کرده و عنوان می‌کنند که اگر از این خرید خودداری کنید، خودروی شما در پارکینگ توقیف خواهد شد.

آفتاب: اپراتورهای یک شرکت نامعلوم اخیراً در تماس با برخی شهروندان آنها را به خرید دستگاه‌های کاهنده مصرف سوخت مجبور کرده و عنوان می‌کنند که اگر از این خرید خودداری کنید، خودروی شما در پارکینگ توقیف خواهد شد.

در تماسی از سوی یک شرکت سودجو با برخی شهروندان از آنها خواسته می شود تا نسبت به خرید یک بسته کالایی شامل یک دستگاه کاهنده مصرف سوخت و کارت تخفیف بیمه اقدام کنند و در غیر این صورت خودروی آنها در عرض 24 ساعت به پارکینگ منتقل و توقیف خواهد شد.

یکی از اپراتورهای این شرکت سودجو به فارس گفت: با توجه به اینکه شما گزارش خسارت بیمه نداشته‌اید و با بیمه طرف قراردادتان، خوش حساب بوده‌اید در اولویت دریافت دستگاه کاهنده مصرف سوخت قرار گرفته‌اید. در تماس این اپراتور عنوان شد که دستگاه کاهنده مصرف سوخت با تخفیف 80 هزار تومانی، به قیمت 75 هزار تومان به همراه کارت تخفیف 45 درصدی بیمه به شما ارائه می‌شود که موقع تمدید بیمه شخص ثالث برای هر نوع بیمه‌ای قابل استفاده است.

وی ادامه داد: با توجه به نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، یک طرح سراسری ملی در کشور در حال انجام است که بر اساس آن، تمام خودروها با هر نوع مصرف سوخت به دستگاه‌ کاهنده مجهز می‌شوند که با توجه به خوش‌حسابی شما در شرکت بیمه، این دستگاه با اولویت و تخفیف در اختیارتان قرار می‌گیرد. وی مدعی شد دستگاه کاهنده مصرف سوخت که روی شلنگ ورودی سوخت خودرو نصب می‌شود در هر 100 کیلومتر 1.5 تا 3 لیتر مصرف سوخت را کاهش می‌دهد، باعث احتراق بهتر سوخت خودرو می‌شود و کیفیت بنزین معمولی را به حد بنزین سوپر می رساند.

این اپراتور گفت: با نصب دستگاه کاهنده مصرف سوخت از حرارت و دمای خودرو کاسته می‌شود و تعویض روغن خودرو با فاصله زمانی بیشتر نسبت به قبل امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر دستگاه کاهنده مصرف سوخت، دو هدیه نیز شامل یک ماده شیمیایی مورد مصرف در خودرو و یک بلوتوث هشدار دهنده به صاحب خودرو اهدا می‌شود که بلوتوث بر روی گوشی راننده نصب می‌شود و در مواقع خواب آلودگی به وی هشدار می‌دهد.

به گفته وی، دستگاه کاهنده مصرف سوخت دارای کارت گارانتی و خدمات پشتیبانی، تائیدیه قوه قضائیه و 20 سال تضمین کیفیت محصول از سوی وزارت صنعت است.

این اپراتور با بیان اینکه نصب و ارسال دستگاه کاهنده مصرف سوخت رایگان است،گفت: اصل این دستگاه متعلق به یک شرکت انگلیسی است که در ایران مونتاژ می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه کاهنده مصرف سوخت توسط شرکت "رایا" تولید می‌شود، ادامه داد: من از "روابط عمومی نمایندگی کاهش مصرف سوخت" با شما تماس می‌گیرم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که شماره تماس افراد از چه طریقی در اختیار شما قرار گرفته است؟ گفت: این شماره‌ها از طرف شرکت‌های بیمه‌ای به ما ارائه شده است.

با توجه به بروز نمونه‌های دیگری از این نوع کلاهبرداری، نظارت بیشتر دستگاه‌های مربوطه و به ویژه نیروی انتظامی بر عملکرد چنین شرکتهایی از اهمیت بالایی برخوردار است..... / خبرگزاری آفتاب نیوز

 


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای خرید تصویری خودروی سدان


راهنمای خرید تصویری خودروی سدان