اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر به منچستر رفته بودم، خودکشی میکردم!


دانیله ده روسی، هافبک رم، اعلام کرد اگر در تابستان گذشته به منچستریونایتد می رفت، احتمال داشت حالا خودش را به خاطر این تصمیم، بکشد.

سایت گل: شیاطین سرخ در تابستان تلاش زیادی برای خرید این هافبک ملی پوش ایتالیایی انجام دادند اما دو باشگاه برای این انتقال 20 میلیون پوندی به توافق نرسیدند.

ده روسی اکنون از اینکه در المپیکو ماند و پیشنهاد باشگاه لیگ برتری را قبول نکرد، خوشحال است.

او به کوریه ره دلو اسپورت گفت:" تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم. در غیر صورت، حالا دست به خودکشی می زدم. اگر به آنجا رفته بودم، دیگر نمی توانستم حتی یک بازی رم را تماشا کنم زیرا برایم بسیار دردناک بود.

ده روسی ادعا کرد که دلیل اینکه ترجیح داد در رم بماند، تکمیل کردن یک ماموریت قدیمی بود. او فصل گذشته نتوانست بازی های خوبی برای جالوروسی انجام بدهد اما این فصل بار دیگر به یکی از ستاره های اصلی تیم رودی گارسیا تبدیل شد.

" تابستان گذشته خیلی احساس خوبی نداشتم. خودم را در ارتباط با هم تیمی ها و هواداران نمی شناختم. اما این فصل همه چیز متفاوت است."


ویدیو مرتبط :
من اگه بودم فرار میکردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی تلخ هوادار منچستر پس از شکست


یک هوادار منچستریونایتد در کنیا، بعد از شکست این هفته شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل، خودکشی کرد.

سایت گل: پلیس کنیا تایید کرد که جان جیمی ماچاریا ی 23 ساله پس از شکست 1-0 منچستریونایتد، خود را از طبقه هفتم ساختمان محل سکونتش به پایین پرت کرد.

بنسون کیبوئه، پلیس نایروبی، تایید کرد که ماچاریا به دوستانش گفته بود نمی تواند ببیند که تیم محبوبش در یک هفته، دو بار شکست می خورد:" همه شواهد نشان می دهد که این اتفاق به دلیل شکست منچستریونایتد بوده است. البته تحقیقات در این مورد ادامه دارد. این اولین بار نیست که یک جوان به خاطر فوتبال انگلیس خودش را می کشد. آنها باید درک کنند این تنها یک بازی است."

منچستریونایتد چند روز قبل از شکست مقابل نیوکاسل، مقابل اورتون هم در الدترافورد شکست خورده بود. شاگردان مویس در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال، در رتبه نهم جدول قرار دارند.