اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران نارنجی پوش همزمان با حضور حامد بهداد


همزمان با نمایش «نارنجی پوش» تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی، حامد بهداد به سینمای سرگروه این فیلم، سینما قدس ، می‌رود.

 خبرگزاری ایسنا:همزمان با نمایش «نارنجی پوش» تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی، حامد بهداد به سینمای سرگروه این فیلم، سینما قدس ، می‌رود.

پخش‌کننده «نارنجی پوش» ، حامد بهداد بازیگر نقش اصلی این فیلم قرار است دوشنبه 4 اردیبهشت راس ساعت 18 به سینما قدس برود تا همراه مردم به تماشای «نارنجی پوش» بنشیند و پاسخگوی سوالات تماشاگران باشد.

سینما قدس واقع در میدان ولی عصر قرار است به عنوان پاتوق فرهنگی هنری و سینمای سرگروه «نارنجی پوش» هر روز شاهد حضور یکی از بازیگران «نارنجی پوش» باشد.



حامد بهداد ، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی، علی اصغر طبسی و... بازیگران اصلی این فیلم هستند.


«نارنجی پوش» اثر داریوش مهرجویی داستان حامد آبان (حامد بهداد) عکاس حرفه ای مجلات و روزنامه‌ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می پیوندد و با عنوان «نارنجی پوش لیسانسه» به شهرت می رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب‌های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می‌برد...

این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برنده چهار سیمرغ بلورین (بهترین فیلم سینمای آسیا، جایزه بین المذاهب ، جایزه ویژه هیات داوران و بهترین تدوین) شده بود. همچنین در شش رشته دیگر ، بهترین بازیگر نقش اول زن: لیلا حاتمی ـ بهترین بازیگر نقش دوم زن: میترا حجار، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نامه و بهترین صدابرداری کاندیدای دریافت جایزه شده بود.
   


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد در نارنجی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند


داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینمای قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه سینمادوستان است.

داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینما قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه  سینمادوستان است. در چند ماه اخیر با فاصله‌ای نزدیک نام بیش از ۴ فیلم در خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف به میان آمد که مهرجویی قرار است یکی از این ۴ فیلم را برای کار بعدی‌اش مقابل دوربین ببرد.

 وقتی از این بین نام «مرد اسباب بازی فروش» برای ساخته شدن توسط مهرجویی در خبرگزاری‌ها قطعی شد که به یکباره ورق برگشت و خبر از ساخت قطعی فیلمی با نام «نارنجی پوش» به میان آمد و حتی نام بازیگران این فیلم مطرح شد که یکی از رسانه ها با عنوان «گمانه زنی» از آن یاد کرد و ادعا کرد این خبر قطعی نیست.